Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 17
Skrevet

Jeg har tenkt veldig mye på min kjære og hva som kanskje er best for oss.

Jeg er en jente på 17 år, fyller 18 år i høst og går 2.klasse på videregående og bor i Buskerud. Kjæresten min bor i Bergen og jeg har faktisk vurdert å flytte dit for å bo sammen med han. I tillegg må jeg jo komme inn på en skole i Bergen.

Har diskutert litt med veninnene mine og de mener dett er helt absurd. Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 1 år og har overlevd avstanden helt fint. Men jeg vil så gjerne se mer til han enn bare 2-3 ganger i måneden.

Det hadde jo vært fantastisk om jeg kunne bo med han i en leilighet/hybel i Bergen og gå på skole der.

Problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre og jeg trenger noen råd. Har diskutert med min far angående å bytte skole. Har tenkt på John Bauer Gymnas i Bergen.

Hva bør jeg gjøre? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ønsket å fullføre vgs, nettopp for å kunne være russ med de i klassen!

Men! Om du vil flytte til kjærestens by, så vil jeg råde deg til å flytte for deg selv, og ikke inn i hans leilighet. Dere har hatt avstandsforhold et år nå, det kan bli ganske brå overgang å gå fra nærmest ingenting til hele tiden! Og det er jo absolutt et steg nærmere, bare det å flytte til byen hans, da kan dere jo sees så ofte dere vil likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...