Gjest Jente 17 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har tenkt veldig mye på min kjære og hva som kanskje er best for oss. Jeg er en jente på 17 år, fyller 18 år i høst og går 2.klasse på videregående og bor i Buskerud. Kjæresten min bor i Bergen og jeg har faktisk vurdert å flytte dit for å bo sammen med han. I tillegg må jeg jo komme inn på en skole i Bergen. Har diskutert litt med veninnene mine og de mener dett er helt absurd. Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart 1 år og har overlevd avstanden helt fint. Men jeg vil så gjerne se mer til han enn bare 2-3 ganger i måneden. Det hadde jo vært fantastisk om jeg kunne bo med han i en leilighet/hybel i Bergen og gå på skole der. Problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre og jeg trenger noen råd. Har diskutert med min far angående å bytte skole. Har tenkt på John Bauer Gymnas i Bergen. Hva bør jeg gjøre?
Caramela Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg ønsket å fullføre vgs, nettopp for å kunne være russ med de i klassen! Men! Om du vil flytte til kjærestens by, så vil jeg råde deg til å flytte for deg selv, og ikke inn i hans leilighet. Dere har hatt avstandsforhold et år nå, det kan bli ganske brå overgang å gå fra nærmest ingenting til hele tiden! Og det er jo absolutt et steg nærmere, bare det å flytte til byen hans, da kan dere jo sees så ofte dere vil likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå