Gå til innhold

Tog til Bicester Village fra London

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tatt tog fra London sentrum til outlet butikkene i Bicester Village og kan fortelle meg hvor mye det koster tur retur, og hvor lang tid det tar hver vei?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme, men for bussturen som går fra utsiden av Debenhams (Hovedinngang Oxford St.).

Denne skal visstnok kun ta ca 30 min.

Erfaringer noen? (Gjerne om Bicester Village også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme, men for bussturen som går fra utsiden av Debenhams (Hovedinngang Oxford St.).

Den bussen visste jeg ikke om engang. Flott at du tok turen innom tråden min!! Håper vi får svar :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gaar tog fra Marylebone til Bicester North, tider og priser finner du paa http://www.nationalrail.co.uk - tar ca en time. Fra stasjonen til Bicester Village kan du ta minibuss - tror det koster £2 per person per vei.

Jeg har ikke hoert om buss direkte fra Oxford Street til Bicester Village - men ettersom Bicester ligger et stykke utenfor London vil jeg tro det vil ta lenger tid enn 30 minutter.

Megana: Selv har jeg vaert i Bicester Village to ganger; foerste gang var jeg veldig fornoyed, andre gang var jeg derimot litt skuffet over utvalget, spesielt i klesbutikkene, men dette var sannsynligvis fordi det var mot slutten av en salgsperiode.

En god del av butikkene/merkene er i en litt hoey prisklasse, men min erfaring er at en kan gjoere gode kjoep i forhold til vanlig utsalgssted - litt mer info med oversikt over butikker, spisesteder etc kan du finne her: http://www.bicestervillage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og kikket litt i går og tror du kan ha misforstått det med bussen....Det går buss hver halvtime fra byen Oxford (da fra en holdeplass utenfor Debenhams)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg fant ut når jeg tittet selv også, tok den infoen jeg fant på et annet forum (lenge siden) for god fisk, var nok litt for godt til å være sant :)

(Spesielt når Bicester village ligger forbi Stansted flyplass, dit tar det en stund med tog.)

Jaja, logikken seirer ikke alltid når man tenker på shopping :rødme:

Bare fint vi fant ut av dette før en av oss sto utenfor Debenhams i Oxford street og ventet på "Bicester village bussen" som skulle gå hver halvtime og ta 30 min, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...