Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har hatt samleie med mange menn, hvorfor vet jeg ikke, men har ikke hatt det på 2 år nå. (Tanken på mann/kvinne sex/kyss gjør meg kvalm. Hetrofob ? xp Neida. ) Jeg har ikke fullført samleie med en kvinne, men har vært nære på. Jeg trodde jeg var lesbisk, inntil i forrige uke, da var jeg på "date" med en jente. Vi snakka ogsånn, etterhvert klina vi, men det var liksom ingenting i det... Som å kysse en vegg. =/ Jeg begynner å lure på om jeg er aseksuell... Så kjedelig da. Jeg VIL kunne føle noe, men med andre jenter... Kanskje det bare var det at ikke hun var min type ? Noen som kjenner seg igjen ?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror du skal sjekke ut kostholdet ditt. Det høres ut som kroppen din ikke er helt oppegående. Du må huske at sex, fra naturens side, er reservert de som er sunne og friske.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror du skal sjekke ut kostholdet ditt. Det høres ut som kroppen din ikke er helt oppegående. Du må huske at sex, fra naturens side, er reservert de som er sunne og friske. Det var jo også et svar.... Jeg tror ikke du er aseksuell, kanskje du rett og slett bare må bli forelska i en først? Enten om det er gutt eller jente så skjer det nok noe før du vet ordet av det:)
DVSP Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Hvordan er det med orgasme, får du det? Dersom du ikke oppnår seksuelt klimaks under samleie kan jo dette være iallfall en medvirkende årsak. Ellers, hvordan er din psykiske tilstand, har du noen form for sosial angst f.eks? Det kan også ha stor innvirkning. Uansett, jeg håper du finner ut av det Hilsen meg
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Det var jo også et svar.... Jeg tror ikke du er aseksuell, kanskje du rett og slett bare må bli forelska i en først? Enten om det er gutt eller jente så skjer det nok noe før du vet ordet av det:) Hm, kanskje det... Føler ikke at jeg er "i stand" til å forelske meg, da...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Hvordan er det med orgasme, får du det? Dersom du ikke oppnår seksuelt klimaks under samleie kan jo dette være iallfall en medvirkende årsak. Ellers, hvordan er din psykiske tilstand, har du noen form for sosial angst f.eks? Det kan også ha stor innvirkning. Uansett, jeg håper du finner ut av det Hilsen meg Ja det får jeg (Men bare alene) Jeg har sosial angst, ja. Men den er mer eller mindre under kontroll og er værst når det er fler mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 ..Men altså, jeg tror ikke sosial angst har noe å si. Jeg har mer angst for å prate med mennesker enn å ha sex, selv om jeg ikke får noe ut av sex.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Er det virkelig så uvanlig ? =/ Kanskje litt teit å forvente at en aseksuell person kommer til et forum som heter "seksualitet", men.. Hehe....
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Er det virkelig så uvanlig ? =/ Kanskje litt teit å forvente at en aseksuell person kommer til et forum som heter "seksualitet", men.. Hehe.... kansje du er deprimert på en eller annen måte.. psykise tilstanden påvirker sex livet! eller du har en traume av et slag..?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Har du prøvd en real gangbang? Kanskje du skulle melde deg inn i en swingerklubb og fått det litt massivt med stubb?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Du er bare lei av å ha meningsløs sex. Det ordner seg når du forelsker deg. kan ta noen år, men ikke noe å bekymre seg over.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #14 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan ha det slik med menn. Føler ikke noe spesielt, kjedelig. Men tror jeg kanskje er bifil. Har aldri prøvd med en kvinne, men vil sjekke ut om jeg kan være lesbisk.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #15 Skrevet 13. oktober 2009 Du må huske at sex, fra naturens side, er reservert de som er sunne og friske. Du har nok mye å lære gutt
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #16 Skrevet 13. oktober 2009 Kjøp boken the orgasmic diet på amazon. Den øker seksualdriften drastisk hos mange. Prøv denne øvelsen en gang hver morgen i en måned. Den gir vanligvis en stor økning i seksualdrift: http://www.umaatantra.com/female_deer_exercise.html
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #17 Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du i det hele tatt har noen seksuelle følelser/kan kjenne noe som helst nytelse, så kan også boken breathing extacy hjelpe deg. Den lærer deg en del om pust og bevegelse som har stooor betydning for hva du opplever seksuelt, men det forutsetter at du kjenner NOE i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå