Gjest vanlig bruker ellers Skrevet 19. juli 2003 #1 Skrevet 19. juli 2003 Hei, Jeg og min samboer har vært sammen i 1,5 år. HAr vært fram og tilbake i 2- 2,5 år.. vi har det bra bortsett fra EN ting..vi har sex en gang i mnd..toppen...han er heller ikke så glad i og kysse og klemme på meg.. dette begynte for ca et år siden.. jeg holder ikke ut det her og selvtilliten daler.. jeg er redd for at han skal finne meg uattraktiv om feks 10 år... og for å si det rett ut .. jeg er avhengig av et godt sex liv...og dette er ikke nok for meg.. neon med inspill/synspunkter/ i samme situasjon?
Gjest Vega Skrevet 19. juli 2003 #2 Skrevet 19. juli 2003 Huff da. Skjønner godt at du blir usikker... Jeg var i ett forhold i ti år - det hendte at sexlivet var nede i en bølgedal/bølgedaler gjennom de årene. Men kom seg opp igjen - uten at vi gjorde noe spesielt. Men bølgedalen varte ikke ett år - hendte noen ganger midt på vinteren... Noe råd har jeg ikke - men forsøk å snakke med ham? Om hvordan du føler det. Hvis en gang i måneden er NOK for ham - er det j.... lite. Tolv ganger i året. Tror jeg hadde klikket. I alle fall om typen ikke var åpen og snakket om sin "tørke". Det er litt greiere om den som drar seg unna sexlivet våger å sette ord på det - og prøver å forklare hvorfor. Men den unnvikende parten er vel også i en vanskelig situasjon, og er vel ikke så lett å snakke om. Men jeg tror det er nødvendig - alle kan ha dalbunner og lite lyst i perioder. Nå holder du på å miste selvtilliten... Hold fokus på deg selv og bygg deg opp - stell pent med deg selv. Er mest fristet til å si at om ti ganger i året er nok for ham - burde du ha lov å få deg sex på annet hold - men det er nok ikke løsningen, og veldig slemt. Det høres slitsomt ut i lengda, dette. Og det at han ikke koser sånn ellers, gjør jo ikke situasjonen lettere og mer betryggende. Kanskje han tror at nærhet automatisk fører til sexpress. I hvilke situasjoner har dere sex - og er sexen god eller ganske daff? Du må snakke med ham - kanskje han har sviktende ereksjon, kanskje han egentlig er homo uten å erkjenne det, eller at han er deppa og ser litt svart på ting akkurat nå. Hvis det er vanskelig å snakke om det - så skriv en mail eller et brev. Det er kanskje lettere - slik at han ikke skal føle det som noen anklage. Prat også med legen din - kanskje hun/han har noen råd? Det er mest sannsynlig en depresjon han er inne i - vil jeg tro, men jeg er ikke lege.
*Lavendel* Skrevet 20. juli 2003 #3 Skrevet 20. juli 2003 Det kan jo faktisk være sånn at ikke alle her i verden er "kaniner".... Men hvis det er et problem for deg bør du jo snakke med han om det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå