Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #1 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg er 20 år og har så lenge jeg kan huske hatt hengepupper, hvordan er det med operasjoner for å endre det? Ønsker IKKE silikon, men saltvann kan aksepteres, men siden jeg er c-cup er jeg fornøyd med størrelsen, det er formen jeg ikke liker. Noen som kan gi meg litt info om priser, arr, og spesielt amming? Lurer også på om det er noen farer knyttet til saltvannsinlegg, om de lekker sakte over lang tid er det nok ufarlig, men hva om de "eksploderer"? (Bilulykke, slag mot brystene ol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 #2 Del Skrevet 19. juli 2003 Gjør et søk her på kg, og du vil finne metervis med info om temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 jepp ..mye om dette på forummet ! men saltvannsproteser anbefales ikke - de med silikon skal gi et mykere og mer naturlig resultat ..jeg synes mine er myke - hadde faktisk trodd de kom til å bli harde .. Mine hang også - og det gjør de ikke nå ... Men du tror ikke du trenger et brystløft da? De blir jo større når du putter noe inne - eller - forresten - det kommer vel an på hvor mye man puter inni ... søk på forummet du ...og søk på nettet .... pris er ca 25 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Søk på silikon på kvasir, så får du opp nettsidene til mange klinikker, der kan du se bilder av både brystløft, -reduksjon og -forstørrelse. Tror det blir ganske store arr av et brystløft, så hvis du ikke har pupper nedenfor navlen så er det nok ikke verdt det... Saltvann har en del ulemper, som Virgo sa så anbefales silikon. Saltvann lekker oftere, de kan lage klukkelyder, og de føles hardere. Hvis du er redd for eventuelle skadevirkninger av silikonet, så hjelper det ikke med saltvannsproteser, for de har et skall av silikon de også... Så silikon kommer du ikke unna, for å si det sånn ... Ikke er det bevist at det er skadelig heller Ved harde støt kan protesene sprekke. F.eks i bilulykker. Men de eksploderer ikke, det er heller slik at det blir en rift i protesen, som det så vil lekke saltvann fra (event. silikon). Noen klinikker tilbyr gratis operasjon ved ulykker. Amming skal gå greit når man legger inn silikon. Om det går like greit med andre typer operasjoner (brystløft) vet jeg ingenting om. Arrene blir som regel fine, det avhenger av hudtype og hvor raskt huden din gror, og hvor gammel du er og sikkert flere ting også.. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå