Gjest bambi_25 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 For gud vet hvor mange år siden så hadde tvshop en hårrettebørste til salgs. Denne fungerte på den måten at "hodet" rullet seg selv rundt og det rettet visstnok det mest krøllete hår. På den tiden var jeg rundt 16 og hadde streng beskjed fra mamma om å aldri bestille noe derifra. Har så klart angret meg som en hund siden. Er det noen som vet om noe som dette eksisterer og hvodan man kan få tak i det? Børste, hvor delen med selve børsten på roterte rundt istedenfor at man selv måtte børste håret.
Hilde Christina Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Husker produktet og leste så mye ille om det at jeg ikke gadd å bestille. Du finner det sikkert på eBay om du leter litt, men jeg hadde ikke giddi og sløst bort pengene mine.. Er en grunn til at det ble solgt på TV Shop.
Norbertine Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Husker jeg så dette jeg også, men det må da slite noe utrolig på håret? Hvorfor kjøper du ikke bare en rettetang i stedet?
Gjest bambi_25 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 jeg har rett og slett alt for mange krøller Det er ikke mulig og rett ut håret mitt alene, og var derfor jeg var på utkikk etter noe som dette som kunne gjort det lettere for meg. føner og hårbørste går heller ikke da håret mitt krøller seg alt for fort. Og antipermanent brakk håret mitt så det falt av i store lokker av gangen.
Solstorm Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg fant noe hos Ellos. Her er den. (men som du ser blir den ikke anbefalt av kundene....) denne er et alternativ, roterer ikke, men skal også rette håret.... (Jeg har ikke erfaring med noen av disse produktene, bruker rettetang når jeg vil ha glatt hår) Endret 6. mai 2009 av Solstorm
Aftensol Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Denne blir litt annerledes, men det er en hårføner som du "børster" gjennom håret med og retter det ut... http://www.babyliss-online.com/uk/pagegamme.php?id_gamme=95 De hadde en før, og den funket helt grei, men jeg synes at den ble litt for varm.. Men den rettet ut håret bra! I hvertfall mitt Så disse to nye modellene må jo være enda bedre regner jeg med...
nadinice Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Hva med denne? Kom over en reklame for den i bladet InStyle, og da tenkte je på denne tråden. Har aldri prøvd den selv med andre ord...
Gjest bambi_25 Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 takk for tips Den fra ellos var akkurat det jeg lette etter, men den fikk ikke noe bra tilbakemeldinger akkurat :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå