Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Del Skrevet 4. mai 2009 Er dere klar over at det er et forum her på KG som heter Treff? (Ligger under Aktuelt nå) Her kan dere søke kontakt med likesinnede, venner eller kjæreste. Det er mange som har startet tråder der, men det virker kanskje ikke som det er så mange ellers som leser på dette "litt bortgjemte" forumet... Så ville bare tipse om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DD Skrevet 4. mai 2009 #2 Del Skrevet 4. mai 2009 Sikkert fint for dem som vil møte folk på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2009 #3 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vet at det finnes. Jeg har truffet folk gjennom KG men bare jenter. Kan ikke si at jeg leter etter en kjæreste på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mai 2009 #4 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vet at det finnes. Jeg har truffet folk gjennom KG men bare jenter. Kan ikke si at jeg leter etter en kjæreste på KG. Enig. Man kan få seg venner på KG og andre forum, men skjønner ikke helt hvordan man skal kunne få seg kjæreste der. Veldig liten sannsynlighet for at det klaffer liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 4. mai 2009 #5 Del Skrevet 4. mai 2009 Er jo ikke så mange "kontaktannonser" på forumet Treff.... i alle fall ikke i Oslo området. Men ser at det er noen "jente-treff" og det er jo et veldig bra tiltak for de som ønsker å treffe nye mennesker Men hvis vanlig nettdating kan funke kan jo også treff-forumet funke... ? Ellers er jeg fremdeles på jakt etter drømme-mannen, men satser vel på å treffe han "live" :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå