Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Er det noen som vet hvordan man kan ringe billigst mulig til fasttelefon/mobil i Asia. Vet at man kan få kjøpt spesielle telefonkort med kode slik at man betaler for ringetiden på forhånd. Er det mye å spare på dette og hvor får jeg i såfall kjøpt slike telefonkort? Kjæreste i utlandet? selvfølgelig.... :oops: På forhånd takk for svar :blunke:
Silfen Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Som du selv sier; kjøp deg et telefonkort. Du finner ikke billigere måter å ringe utenlands på.
Gjest Zalomine Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Og telefonkort får du på www.telefonkort.net eller nærmeste innvandrerbutikk.... Så vidt jeg vet.
Grooo Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Om det er mye å spare!?!?! JA!!! Med mange av disse kortene ringer du billigere til utlandet (jeg har ringt til Kina) enn man ringer innenlands med fasttelefon til andre norske fasttelefoner.
Achmed Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 Hvis både du og Asia-boeren har internettlinje med rimelig bra hastighet, kan dere bruke det som heter IP-telefoni, altså bruke PC'en som telefon. Det koster også noen kroner, men er laaangt billigere enn å ringe vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå