Silfen Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Dette er vel å gå litt for langt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=68484 Tenk på den lille babyen som må dele bryst med ekle, stinkende (ja, jeg er fordomsfull når det gjelder horekunder) menn. Jeg blir kvalm, jeg altså.
waco Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Ble du kvalm da hu dama ifjor ammet hundevalper da?
Silfen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2003 Hah! Jeg visste det! Jeg så nicket ditt på forsiden og bare VISSTE at innen kort tid kom du til å svare på denne!
waco Skrevet 18. juli 2003 #4 Skrevet 18. juli 2003 Jepp, og noe sa meg at kvinner ikke klarer og holde seg til saken....
Silfen Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2003 Jeg gidder ikke holde meg til saken om jeg har annet å si. Forum der man kan skli ut en tråd som det passer en selv er herlig befriende.
waco Skrevet 18. juli 2003 #6 Skrevet 18. juli 2003 Poenget ditt er at du ikke tør svare om du synes det var like fælt at kvinnen ifjor ammet hundevalper. Men det kan virke som om feminister setter bikkjer høyere enn menn. Waco
Gjest Scampi Skrevet 18. juli 2003 #7 Skrevet 18. juli 2003 Jeg ble skikkelig kvalm av hun som ammet en hund, og jeg synes det er ekkelt at voksne menn tenner på noe som hører en kvinne og hennes nyfødte til. Synes ikke det er rett.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #9 Skrevet 19. juli 2003 Forskjellen er at hun som ammet hunden gjordet det for å redde livet dens, jeg tviler på at "kundene" hennes er så utsultet
Gjest celine Skrevet 19. juli 2003 #10 Skrevet 19. juli 2003 Forskjellen er at hun som ammet hunden gjordet det for å redde livet dens, jeg tviler på at "kundene" hennes er så utsultet Som om jeg skulle sagt det selv.. Er liksom litt forskjell på å redde livet på nyfødte valper og la det gå business i melkeproduksjonen. Prioriterer selvfølgelig ikke "gamle grisers" seksuelle behov fremfor å gi valpene livet.. (for et tankeløst spørsmål... :o ) Dessuten fikk babyen til hundeeieren morsmelkserstatning på flaske i den korte tiden ammingen foregikk i motsetning til babyen som må dele pupp og bakterier med horekunder. (æsj kom plutselig til å tenke på hvor de kan ha hatt snakketøyet før de plasserer det rundt babyens matfat..)
Gjest Tex Skrevet 19. juli 2003 #11 Skrevet 19. juli 2003 Motbydelig. :-? Brystmelk er forbeholdt babryer, og hverken hunder eller mannfolk på bordell har noe der å gjøre. Alldeles uappetittelig, spør du meg....
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #12 Skrevet 19. juli 2003 Når det gjelder hvem som drikker hva, må vi også huske på at ku-melk egentlig også er forbeholdt kalver, og ikke mennesker. Er det egentlig værre at hvalper får menneskemelk enn at mennesker får kumelk? Problemet er vel måten både valpene og horekundene sutter direkte på puppen. At kvinner faktisk driver «storproduksjon» av morsmelk, er noe som har foregått lenge ved at kvinner som produserer mer enn ungen ammer, eller etter at ungen har sluttet å amme bruker brystpumpe og gir overskuddet til sykehusene slik at barn med melke-tomme mødre også kan få den næringsrike melka. (Ohoi for en setning!) Når det er sagt, sier hodet mitt at det er litt snålt at voksne menn drikker morsmelk, uansett om den er tappet rett fra puppen, eller drikkes ferdigtappet fra flaske. Men for all del... Hver sin smak. I artikkelen står det at det advares mot smittefare, og jeg synes at mora kunne la være å amme menn i den perioden ungen ammer. Men etterpå? Why not?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #13 Skrevet 19. juli 2003 Dessuten fikk babyen til hundeeieren morsmelkserstatning på flaske i den korte tiden ammingen foregikk i motsetning til babyen som må dele pupp og bakterier med horekunder. (æsj kom plutselig til å tenke på hvor de kan ha hatt snakketøyet før de plasserer det rundt babyens matfat..)
Gjest Tex Skrevet 19. juli 2003 #14 Skrevet 19. juli 2003 Hørt om hun forfatter damen som serverer alle journalister vafler laget på morsmelk, da...? *grøsser*
Gjest Kira Skrevet 19. juli 2003 #16 Skrevet 19. juli 2003 Motbydelig. :-? Brystmelk er forbeholdt babryer, og hverken hunder eller mannfolk på bordell har noe der å gjøre. Vel, her var problemet at valpene ble født sent om kvelden, og det var for sent å finne en surrogatmor for valpene, og siden hun nettopp var blitt mor selv, hadde hun morsmelk å avse. Synes det var flott av henne, jeg. Og såvidt jeg husker sa moren at hun vasket seg grundig, før hun ammet sønnen sin. Hun fikk jo en surrogatmor noen dager etter. Så jeg ser ikke hva som er så veldig motbydelig med det.
Linemor Skrevet 19. juli 2003 #18 Skrevet 19. juli 2003 Jeg synes hun går for langt jeg. sier ikke at det trenger og bli noen farlige konsekvenser av det, men jeg tror jeg hadde droppet det hvis jeg var i hennes situasjon. man trenger vel ikke by på absolut alt man har
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #19 Skrevet 19. juli 2003 :o Leste om dette i går, og det som overrasket meg mest, var hvordan hun greier å slippe fremmede inn på denne delen av sfæren sin. Det å amme en baby er jo så utrolig varmt og intimt mellom mamma-baby, og selv om jeg ikke tror dette nødvendigvis behøver å være farlig for noen, så forstår jeg altså ikke hvordan dette fungerer sånn rent mentalt. For henne, altså. Har lest om at mange prostituerte ikke kysser kundene sine. Skulle jo trodd at amming var om mulig enda mer forbeholdt en helt annen side av livet hennes enn det hun jobber med. Men, når det er sagt, så er det vel nærliggende å tro at denne kvinnen, og andre med henne, har sprengt så mange personlige barrierer i forhold til sine egne terskler at slike ting som nærhet og intimitet er begreper som ikke eksisterer lengre. Syntes dette var trist lesning, jeg. Og er forsåvidt enig med Achmed i at i den grad det eksisterer noen grenser med slikt, så burde vel den i det minste vært dratt til etter det punktet babyen var ferdig med ammingen. Om ikke annet for hennes egen del. Men det blir vel helt bak mål å sette sine egne standarder på hvordan folk i slike miljøer oppfatter virkeligheten. Maiken
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2003 #20 Skrevet 19. juli 2003 Hørt om hun forfatter damen som serverer alle journalister vafler laget på morsmelk, da...? *grøsser* Gro Dale heter hun , og gjorde det en gang for å teste reaksjonen deres. Ville ikke likt det selv, men folk må ellers ha hver sin smak (bokstavelig talt). At menn tenner på dette overrasker meg ikke, men synes vel hun kunne forbeholdt brystene for sitt barn. Interessant at det finnes så sterke tabuer, melk for menn er jo egentlig hetl ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå