Gå til innhold

Gave til kjæresten`?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg har nesten akkurat blitt sammen med en kjempe snill gutt, og nå har han bursdag om noen dager. Jeg hadde tenkt til å kjøpe konsert billett til han, men kompisen hans har allerede bestilt. Kjenner han ikke så godt enda, så det er fortsatt litt vanskelig å kjøpe noe til han. Gavekort til massasje fra meg selv, og roser og slik er ikke noe jeg har vurdert. Vi er liksom ikke helt der ;p men om noen har noen tips?

Ps, gutten blir 20 ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med en tur på kino og middag ute der du betaler alt?

Gjest Wacmoc
Skrevet

Billetter til svenskebåten med lommepenger? Siden han har lov til å sitte i baren tenkte jeg på ;P

To kinobilletter er da ellers alltid fint. :)

Skrevet

* DVD/ CD

* T-skjorte eller andre klesplagg?

* Har han noen interesser han kan få utstyr til?

* Billetter til noe dere kan gjøre sammen?

* Hvis han bor alene; noe til leiligheten? Noe til bilen?

* Lage en god middag til han med etterfølgende film?

* En opplevelse dere kan gjøre sammen i sommer? minitur, tusenfryd el?

Gjest Papirkurven
Skrevet

abbonerer!

må finne på noe til kjæresten, har null i budsjett og på nåværende tidspunkt ser det ut til at det blir utelukkende bøker.

Skrevet

De beste gavene er de som er personlige, og ikke bare er "en ting du kjøper".

Vanligvis hadde et godt tips vært å sette sammen et album som kun omhandler dere to, som i tillegg er dekorert med feks. bilder og farger du har lagt på selv.

Men, i deres tilfelle har jo ikke dere vært spesielt lenge sammen, så da må du begynne å tenke mer kreativt.

Til kjæreste min kjøper jeg alltid personlige ting. Hun hadde også bursdag mer eller mindre rett etter vi ble sammen, og jeg kjøpte henne et kosedyr av favorittdyret hennes - en koala.

Prøv å tenke på noe han liker, og vinkle gaven i denne retningen :)

• 1 måned senere...
Skrevet

kjæresten min har også bursdag om ikke så lenge, så kom gjerne med flere tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...