Gå til innhold

Hvilken frisyre hadde/skal dere ha på byllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Punkt
Skrevet

Hvor lang tid i forveien bør man bestille time hos frisør?

Hvordan opplevde dere besøket hos frisør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der enda, så jeg har ingen opplevelse å fortelle om. Jeg skal ha oppsatt hår. Fant bildet for noen måneder siden. Jeg liker å være tidlig ute å være garantert den frisøren jeg vil ha, så jeg bestilte 9 mnd. før.

Skrevet

Det er veldig forskjellig på hvor lenge før en må bestille. Jeg giftet meg på et litt mindre sted, og måtte derfor bestille et halvt år i forveien for å få den frisøren jeg ville ha. Jeg hadde noe hår oppsatt og noe ned. hadde ingen anelse før jeg kom til prøvetimen da hadde jeg med bilde av kjolen, og frisøren kom med ideer. Hun lurte på om jeg ville ha krøller, ettersom jeg aldri i mitt liv har hatt krøller sa jeg at jeg ville ikke det, jeg ville være "meg selv" bare en litt forfinet variant :)

Finn en frisør du stoler og så finner der en frisyre sammen som nok blir kjempebra :) Lykke til!

Skrevet

jeg har lyst på en slik frisyre men har ikke vært å prøvd den ute ennå hehe. er litt i tidligste laget ennå. men har fundert å sett litt da så jeg har noen ideer.

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet
jeg har lyst på en slik frisyre men har ikke vært å prøvd den ute ennå hehe. er litt i tidligste laget ennå. men har fundert å sett litt da så jeg har noen ideer.

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Ååååå, hvorfor blir bilder fjernet??! Er det noen annen mulighet å legge ut det bildet du la ut junipia. Hadde tenkt å vise det til frisøren min for inspirasjon. Var en kjempefin frisyre og jeg har lett lenge etter noe jeg liker, så ble så glad da jeg så det bildet :)

Skrevet

Jeg skal mest sannsynlig ha litt stram oppsetning. Litt høy også..

Er frisør selv, så har lyst på noe litt annerledes :)

Men må jo teste det ut før jeg bestemmer meg helt.

Synes mange oppsetninger kan bli litt kjedelige og ensformig, men det er sikkert fordi jeg jobber med hår. Må ha noe jeg ikke har sett så mange ganger.

Tror ikke jeg blir den enkleste "kunden" på den store dagen... he he

Heldigvis har jeg en kjempeflink tidligere kollega som skal pynte meg! Han er super!

Når det gjelder bestilling av frisør, er det lurt å være litt tidlig ute.

Spesielt hvis man ønsker en spesiell frisør. I salongen vår, jobber vi bare annenhver lørdag, så lurt å sette opp time tidlig slik at man sikrer seg tid :)

Vi pleier å ta imot bestillinger ca 4 mnd før

Skrevet
Ååååå, hvorfor blir bilder fjernet??! Er det noen annen mulighet å legge ut det bildet du la ut junipia. Hadde tenkt å vise det til frisøren min for inspirasjon. Var en kjempefin frisyre og jeg har lett lenge etter noe jeg liker, så ble så glad da jeg så det bildet :)

aner ikke hvorfor bildene blir fjernet men om du vil kan jeg prøve å sende deg en pm å se om du får beholde det der. ja det var nydelig ja:) jeg skal ha den og den er superfin:)

Skrevet

får ikke til å sende deg pm når du er gjest...lag deg en profil så kommer bilde flygende:) leirbål, håper du fikk bildet:)

Skrevet
får ikke til å sende deg pm når du er gjest...lag deg en profil så kommer bilde flygende:) leirbål, håper du fikk bildet:)

Ja takk. Det var en nydelig frisyre. :)

Kan du ikke legge ut bildet i en link?

Skrevet

Jeg hadde enkle krøller, er ikke så glad i masse fancy greier, vil være meg selv..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang tid i forveien bør man bestille time hos frisør?

Hvordan opplevde dere besøket hos frisør?

Jeg vil ha håret halvveis oppsatt. Trekke sidehåret i en liten topp, og la resten henge løst. Skal ikke ha slør eller tiara, men skal pynte håret med perler. Har egentlig lyst til å ha en liten blomst i håret også :) Jeg liker ikke store oppsatser med tiaraer og slør...

Jeg skal bruke en frisør på "privaten", samme med make-upartist. De kommer hjem til en venninne av meg, og der skal vi samles 4 jenter (mine 3 nærmeste venninner, 1 av dem forlover), spise frokost, pynte oss, drikke litt champagne og kose oss. Frisøren og make-upartisten skal pynte oss der. Jeg gleder meg! :strix: Vi ordnet med dette ca 5 måneder før bryllupet.

Skrevet
Ja takk. Det var en nydelig frisyre. :)

Kan du ikke legge ut bildet i en link?

jo det kan jeg sikkert. men aner jo ikke hvordan jeg gjør det!! kan ikke du legge det ut da hehe:)

Skrevet (endret)

Prøvde, men det gikk ikke. Skal se om jeg finner på noe annet.

Endret av leirbål
Skrevet
aner ikke hvorfor bildene blir fjernet men om du vil kan jeg prøve å sende deg en pm å se om du får beholde det der. ja det var nydelig ja:) jeg skal ha den og den er superfin:)

Da har jeg registrert meg :) Kjempesnilt av deg om du kan sende :) Frisyren var som du sier superfin :)

Skrevet

hei. kan jeg også få se den frisyren?? trenger inspirasjon..

Skrevet

klart det:) pm er sendt dere med bilde:)

Skrevet
klart det:) pm er sendt dere med bilde:)

veldig lyst å se jeg også...høres ut som er frisyre jeg vil ha...

på forhånd takk! :jepp:

Skrevet

jeg ogsaa??

trenger tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...