Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at det er stille mellom deg å din kjære en hel kveld? bare svarere verandre høflelig å sånt på små ting,

det er det her noen ganger, men at det er stille med oss noen ganger synest jeg bare er godt da, at en kan være stille sammen å

hva synest dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Er ikke noe rart det da, og joda det skjer at det er stille en kveld. Om vi skal sitte å prate hele dagen, hele kvelden og halve natta så blir det da lite å prate om etter et par år :P

Er bare deilig det, selv om jeg blir utrolig fort pratesjuk.. Hihi

Skrevet

Her også, vi kan godt sitte med hver vår aktivitet (pc, bok, tv, etc) og kose oss i stillhet, uten at det er noe dårlig stemning av den grunn :) Min samboer er ikke den mest pratsomme i verden av type, han mener han valgte skravlebøtta meg fordi vi utfyller hverandre ;) Men jeg har en jobbsituasjon som går ut på å prate med kunder fra 08:00 til 22:00 så om kveldene og på fridager er det velsignet deilig å kunne hvile snakketøyet litt :fnise:

Vi har også utviklet vårt eget "språk" som går litt på egne ord og lyder som bare gir mening for hverandre; alt trenger ikke være bunnseriøs paneldebatt hele tiden, og det er kanskje noe av det jeg elsker mest med ham :rødme:

Som nå sitter han og spiller playstation, jeg sitter og skriver her, og hvis han vil ha oppmerksomhet enten drar han litt i tærne mine eller kaster sjokolade på meg :gjeiper:

Skrevet

Stillhet er deilig. Det er når man kan ha stille stunder sammen uten at det er ubehagelig at forholdet er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...