Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lar i grunn emnetittelen og beskrivelsen tale for seg. Dersom du tilfeldigvis kom over et bilde hvor din kjære er avbildet sammen med sin eks og de f.eks kysser, på fest eller ved andre sosiale sammenhenger. Når han er ute med deg blant folk pleier han ikke kysse og kose på deg. (Men han sitter nærme og tar deg ALLTID med ut, så du vet han trives i ditt selskap!)

Kriteriene er som følger: Han var bare 20 år da kyssebildet ble tatt og eksen hans og han var i den samme nære vennekretsen. Eksen hans virker litt frempå og ei som kanskje liker å vise seg frem.

Han har sagt til deg flere ganger at du er den beste kjæresten hans og han har startet et liv sammen med deg (hus, hund osv) Så du er EGENTLIG ikke i tvil, men stusser litt på hvorfor han ikke er såå close med deg når dere er ute, som han var med eksen på det "kyssebildet"

Hvordan hadde du taklet dette? Hadde det vært ok med tanke på kriteriene jeg nevnte? (Selvsagt ikke gøy å se, men man lager ikke bråk heller?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Det er ETT bilde, hvorfor la et bilde ødelegge..og et bilde gir deg ikke nok bakgrunn til å dømme utifra det du gjør. At han var mer "close" med henne på akkurat det bilde syns jeg blir for dumt å henge seg opp i. Vær heller glad for at kjæresten sier de tingene til deg som han gjør..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett masse bilder av min mann med sin eks, ingen kyssebilder, men endel bilder av de to med nyfødte barn. Også har jeg sett brudebildene deres. Det må jeg innrømme svei litt... Men, selvfølgelig gjør jeg ingenting med det, han har jo en fortid og det må jeg bare akseptere. Tenker at det er en grunn til at hun er eks og jeg er nåværende.

Skrevet

Ett bilde viser jo ikke nødvendigvis standaren for hvordan de to hadde det. Det kan jo ha vært en tilfeldig situasjon eller "pose" i det bildet ble tatt. :)

Om du generelt synes han er for lite nær deg i offentlige situasjoner så går det jo an å ta det opp med ham, er ikke sikkert han er klar over det. Jeg hadde iallefall en sånn situasjon med en kjæreste en gang, og da vi snakka om det så kom det frem at han han trodde jeg ikke likte å være så kosete ute blant folk -dermed så holdt han seg litt på avstand for å være forståelsesfull. Bare kommunikasjonsproblemer der altså! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...