ciba Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Spør dere venner å fammilie hvordan de liker typen din, etter de har trefft han. har en følse på at det er bare ungdomer som gjør det, vet om flere voksene jeg kjenner som har fått en kjæreste, men de spør aldri. hvordan liker du han/henne jeg har hatt min nå i fire år, å har heller ikke spurt familie å venner hvordan de liker han spør dere om sånt?
Gjest Bastian Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Nei. Hvorfor skulle jeg egentlig spørre om det? Så usikker er jeg ikke.
Marikke Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Nei, jeg synes ikke det er noe poeng å spørre. I begynnelsen syntes jeg selvfølgelig det var spennende å observere hvordan han ble mottatt og hvordan han kom overens med folk, men det har gått bra, og det ser ut til at alle liker hverandre. Hvis jeg hadde hatt mistanker om at noen ikke likte ham, så ville jeg kanskje snakket med dem om det, men nå som ting fungerer bra, ser jeg ikke noen grunn til det.
Gjest gjest trine Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Nei ingen andre en meg å min kjære har noe med det å gjøre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå