Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg og kjæresten har vært sammen i 10 måneder nå, bodd sammen i 7. Vi koser og kysser omtrent konstant, bruker en time eller to etter middag på å bare ligge på sofaen og stryke hverandre, etc. Har aldri hatt en eneste krangel. Husarbeidet fungerer utmerket, og vi har stort sett samme preferanser på det meste, og planlegger fremtiden uten noen form for skjær i sjøen. Det føles igrunnen som om jeg lever i en drøm og "plutselig" kommer til å våkne opp til den hverdagen alle andre lever i... Men når kommer den? Og er det noen som etter mange år sammen fremdeles ikke har sett den?
Gjest du er helddig, nyt det Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg og kjæresten har vært sammen i 10 måneder nå, bodd sammen i 7. Vi koser og kysser omtrent konstant, bruker en time eller to etter middag på å bare ligge på sofaen og stryke hverandre, etc. Har aldri hatt en eneste krangel. Husarbeidet fungerer utmerket, og vi har stort sett samme preferanser på det meste, og planlegger fremtiden uten noen form for skjær i sjøen. Det føles igrunnen som om jeg lever i en drøm og "plutselig" kommer til å våkne opp til den hverdagen alle andre lever i... Men når kommer den? Og er det noen som etter mange år sammen fremdeles ikke har sett den? nyt det ikke stress
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Når virkeligheten vil inntreffer dere er det ingen som vet. Dere får bare nyte det slik det er nå og håpe det er lenge til kommer:) Det varierer mye fra par til par. Hos noen kommer den etter 1 år, hos andre kanskje etter 3 år.
Nienna Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg sier som alle andre, nyt det. Jeg har vært sammen med min i nesten ett år, bodd sammen i nesten 10 måneder, og hverdagen slo oss rimelig hardt i trynet ett par uker etter at vi flyttet sammen. Ikke fordi, vi klarte oss gjennom det, og jeg syns vi har det bedre enn noensinne, med en liten pike på vei, men jeg må jo si jeg likte tiden før hverdagen også. ^^
Isild Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Jeg og kjæresten har vært sammen i 10 måneder nå, bodd sammen i 7. Vi koser og kysser omtrent konstant, bruker en time eller to etter middag på å bare ligge på sofaen og stryke hverandre, etc. Har aldri hatt en eneste krangel. Husarbeidet fungerer utmerket, og vi har stort sett samme preferanser på det meste, og planlegger fremtiden uten noen form for skjær i sjøen. Det føles igrunnen som om jeg lever i en drøm og "plutselig" kommer til å våkne opp til den hverdagen alle andre lever i... Men når kommer den? Og er det noen som etter mange år sammen fremdeles ikke har sett den? Heldiggriser! Jeg traff kjæresten min i Juni i fjor, og hverdagen kom som et brak tre måneder etter - (i form av den første krangelen) - etter det har det vært noen krangler, men vi har bare blitt styrket av det - derfor kom jeg frem til at det heter ikke "hverdagen" det vi frykter, det heter å tørre å være helt seg selv .. og da oppstår det ofte noen tilpasningsjusteringer.. iallefall for oss som er 35 år og har 3 barn tilsammen - hver sin jobb, hver sin bolig etc.. Kos deg i sofaen med kjæresten din du, dere er heldige som har en lang sånn periode - og hvem vet, kan jo hende det forblir akkurat sånn og ikke tar slutt... vet om de som får til det også jeg )
Crow Jane Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Heldige deg.... Hadde det lenge sånn med eksen, men med nåværende partner så kom nok hverdagen allerede før vi flyttet sammen. Mye fordi han ikke er av den fysiske typen, dessverre... Så antakelig blir vel svaret mitt at det vil variere fra forhold til forhold og at det ikke er noen "regel" at kos og hygge må vike for krangler og slikt.... Slapp av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå