Gjest lekebøll Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 ny leilighet. Liten sådan, men likevel. Er et lite luksus-dyr, og liker kvalitet. Det jeg gjerne skulle hatt tips til, er: - sengetøy (laken, trekk ...) - gardiner (evnt. stoff) - tepper - håndklær ETC. Hvor kjøper dere dette? Hvilke merker vil dere anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Vel, jeg har lært, så mitt tips til sengetøy er Høie Satin! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 ...og grattis med leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 18. juli 2003 #4 Del Skrevet 18. juli 2003 Hva liker du ved akkurat det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. juli 2003 #5 Del Skrevet 18. juli 2003 Anafugia lærte om sengetøy her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 18. juli 2003 #6 Del Skrevet 18. juli 2003 Mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 19. juli 2003 #7 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg er veldig fornøyd med sengetøyet jeg har fra Turi Form! Ellers har Lexington mye lekkert i både sengetøy og håndklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juli 2003 #8 Del Skrevet 25. juli 2003 mitt tips ang - håndklær Kjøp heller noen få tykke enn mange tynne fra f.eks jysk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 26. juli 2003 #9 Del Skrevet 26. juli 2003 Fikk noen håndklær i gave fra Turi Form som jeg liker godt og som så langt, nesten et år etter, har holdt seg veldig bra. Disse håndklene er ganske tykke og myke. Tror du får kjøpt dem på Interiørland, hvis det finnes i Bergen. Vet ikke om andre forhandlere, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 28. juli 2003 #10 Del Skrevet 28. juli 2003 Takk for tips, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå