Jade Skrevet 16. mai 2009 #41 Skrevet 16. mai 2009 Hadde jeg fått en eske med sigarer av mannen min, så hadde jeg kunne fortalt han at det ikke var min greie. Uten at han hadde klagd på et manneforum over hvor ufølsom og utakknemlig jeg var. Det er jo fint for begge at vi vet hva den andre liker og ikke liker. Later jeg som at jeg ble kjempeglad for sigarene, så får jeg det gjerne neste gang også. Og hva vil han føle om 10 år, om han først DA finner ut at jeg ikke likte gavene hans? Ser noen skrev at de hadde bruk for vinkelsliper. Men blomster har null nytteverdi for en som ikke liker det.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #42 Skrevet 17. mai 2009 Her om dagen hadde vi bryllups dag, siden jeg jobbet så tenkte jeg at jeg kunne ta med en bukett med roser hjem til mannen. Tenkte at det var koselig, siden det var bryllups dagen og jeg kjøper aldri blomster til han heller. Men ville gjøre noe annet for en gangs skyld.. det skulle jeg aldri gjort! Er det så galt å gi mannen blomster? skjønner at det er mer jente-ting enn gutteting.. Han sa det selvfølelig ikke på dagen, men i går sa han det da vi skulle legge oss. Han syntes det var unødvendig for han er synes det for jenter og bryr seg ikke så mye om de, "de står jo bare der" jaja.. ble litt såra for måten han sa det.. og han hadde ikke trengt å si det.. nå står jo de blomstene i vasen her.. føler for å kaste dem akkurat nå. Han "ser" de ikke uansett. De han kjøpte til meg kommenterer han hele tiden, så fine de er osv osv.. er jeg rar som ga blomster eller? det er første gang, så ble bare litt satt ut. Synes dette var en merkelig reaksjon fra hans side jeg da. Men slik noen av de andre skriver... kanskje han følte seg mindre som en mann bare...
Gjest pjusk Skrevet 17. mai 2009 #43 Skrevet 17. mai 2009 Jeg ga blomster til typen på bursdagen hans. Han ble kjemperørt
Pialill Skrevet 17. mai 2009 #44 Skrevet 17. mai 2009 Mamma ga pappa 50 roser på 50årsdagen hans, han ble kjempe glad=) men som oftest er det pappa som kjøper roser eller noe sånt noe til henne og hun kjøper en genser eller noe når de har bryllupsdag. Jeg pleier å kjøpe potteplanter til gutten min i stedet for blomster da blir vi begge fornøyd, og de varer mye lengre det er så koselig med blomster og andre planter i leiligheten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå