Gjest Sunniva, Oslo Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Han er i disse dager skilt, men har sagt han ikke ville det, så han har et ørlite håp om gjenforening. Han har bodd vekke fra eks-konen i et år. Barna bor hos moren ved Trondhjem, og han har flyttet til Oslo. Her traff han meg for noen måneder siden. Han har startet nytt liv i Oslo. Han er ryddig/ansvarlig/bevisst. Vi har møttes en del ganger, men det blir litt hemmet av at han reiser en del fram og tilbake. Er det bare å vente og se an hvor han står - eller er det bare å gi opp og si takk for seg? Syns det er kjipt med folk som ikke vet.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Glem ham. Han må selv vise interesse og ta initativ, det skal ikke kvinnen måtte gjøre.
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde aldri involvert meg i et slikt forhold. Mest for å ikke utsette hjertet mitt for en sønderriving. Jeg hadde latt det hele seile i sin egen sjø i det øyeblikket han ytret ønsket om gjenforening, siden det (i mine øyne) er det samme som å si at man fortsatt elsker eksen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde aldri involvert meg i et slikt forhold. Mest for å ikke utsette hjertet mitt for en sønderriving. Jeg hadde latt det hele seile i sin egen sjø i det øyeblikket han ytret ønsket om gjenforening, siden det (i mine øyne) er det samme som å si at man fortsatt elsker eksen. Han sier ikke det nå, han sa det helt i begynnelsen. Nå sier han at han er klar for å starte på nytt. (Uten å si med hva/hvem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå