Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sunniva, Oslo
Skrevet

Han er i disse dager skilt, men har sagt han ikke ville det, så han har et ørlite håp om gjenforening. Han har bodd vekke fra eks-konen i et år. Barna bor hos moren ved Trondhjem, og han har flyttet til Oslo. Her traff han meg for noen måneder siden.

Han har startet nytt liv i Oslo. Han er ryddig/ansvarlig/bevisst. Vi har møttes en del ganger, men det blir litt hemmet av at han reiser en del fram og tilbake.

Er det bare å vente og se an hvor han står - eller er det bare å gi opp og si takk for seg?

Syns det er kjipt med folk som ikke vet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Glem ham. Han må selv vise interesse og ta initativ, det skal ikke kvinnen måtte gjøre.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg hadde aldri involvert meg i et slikt forhold. Mest for å ikke utsette hjertet mitt for en sønderriving. Jeg hadde latt det hele seile i sin egen sjø i det øyeblikket han ytret ønsket om gjenforening, siden det (i mine øyne) er det samme som å si at man fortsatt elsker eksen.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde aldri involvert meg i et slikt forhold. Mest for å ikke utsette hjertet mitt for en sønderriving. Jeg hadde latt det hele seile i sin egen sjø i det øyeblikket han ytret ønsket om gjenforening, siden det (i mine øyne) er det samme som å si at man fortsatt elsker eksen.

Han sier ikke det nå, han sa det helt i begynnelsen. Nå sier han at han er klar for å starte på nytt. (Uten å si med hva/hvem).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...