Gå til innhold

Program for dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å lage et program for dagen med meny, info om gjestene/bordplassering, sanger osv til å legge på plassene under bryllupet vårt..

Saken er den at mange både i min og mannens familie liker å lage sanger, så hvordan ordner vi det praktisk med å få dette inn i programmet?

Skal vi be de maile/sende dette til oss til en gitt frist.. Hmm..

I min familie er det nemlig veldig vanlig at man selv trykker opp sangen og tar den med, men det vil jeg helst unngå, tenker det kan bli ganske kaotisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan godt si at alle sanger må leveres til dere innen en dato. Det kommer vi til å gjøre.

Skrevet

Jeg har laget festhefte som du beskriver, med program for dagen, meny, bordplassering, velkommensang osv. Evnt sanger som er til brudeparet sendes toastmaster. Ønsker jo ikke å se disse sangene før bryllupsdagen, så har avtalt med mamma at hun setter dem inn i festheftet for oss.

Skrevet
Jeg har laget festhefte som du beskriver, med program for dagen, meny, bordplassering, velkommensang osv. Evnt sanger som er til brudeparet sendes toastmaster. Ønsker jo ikke å se disse sangene før bryllupsdagen, så har avtalt med mamma at hun setter dem inn i festheftet for oss.

Det var lurt! Godt tips :)

Får skaffe oss en ansvarsbevisst og dyktig toastmaster :)

Hvordan fester dere arkene i heftet?

Skrevet

Vær obs på at du gjerne ikke får sangene innen fristen du har satt. Vi fikk ingen av sangene (vi hadde oppgitt en kontaktperson). Det var tilfeldig at vi fant ut av hvem som hadde laget sanger. Det ene fikk vi inn i heftet. Det andre printet vi ut i siste liten og brettet og la løst inni.

Vi brettet A4-ark på langs (4 sider på hvert ark), og sydde i ryggen med sølvtråd. Stifting hadde gått også hvis jeg hadde hatt lang nok stiftemaskin (manglet et par cm!). Sløyfebånd er sikkert fint også :) Da kan dere jo lage hull ytterst med hullemaskinen (kanskje litt vanskelig å treffe...?)

Skrevet
Vær obs på at du gjerne ikke får sangene innen fristen du har satt. Vi fikk ingen av sangene (vi hadde oppgitt en kontaktperson). Det var tilfeldig at vi fant ut av hvem som hadde laget sanger. Det ene fikk vi inn i heftet. Det andre printet vi ut i siste liten og brettet og la løst inni.

Vi brettet A4-ark på langs (4 sider på hvert ark), og sydde i ryggen med sølvtråd. Stifting hadde gått også hvis jeg hadde hatt lang nok stiftemaskin (manglet et par cm!). Sløyfebånd er sikkert fint også :) Da kan dere jo lage hull ytterst med hullemaskinen (kanskje litt vanskelig å treffe...?)

Ja, det er vel typisk at folk ikke leverer inn til fristen.. Får være litt strenge med folk, hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...