Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest maribergen
Skrevet

Det er en fyr som jeg har vært avstandsforelsket i lenge nå. La oss kalle ham Per for enkelthetsskyld. Han har aldri vist noen interesse for meg før nå i det siste. Jeg tok sjansen en dag og adda ham på msn en for noen uker siden, og etter det føler jeg han har begynt å "se" meg. Vi har snakket masse på msn fram og tilbake.

Her om dagen inviterte han meg med på et vors hos noen kompiser av ham. Vi to ble sittende og snakke og småflørte hele kvelden. Men, seinere da vi var på en nattklubb så dreit jeg meg ut skikkelig.

Vi sto i baren, klar for å stikke på dansegulvet, men han skulle bare gå og pisse først. Det var visst skikkelig kø der, for han ble borte en ti minutters tid. I mellomtiden ble jeg sjekket opp av en annen fyr der. Jeg ble sjamert i øyeblikket og vi begynte å flørte, og jeg ble med på dansegulvet, istedet for å vente på Per.

Mens vi står der og danser veldig tett, så ser jeg at Per kommer bort til baren, han kikker etter meg og vi får øyekontakt et par sekund. Så setter Per seg på en barkrakk, drikker opp ølen og går ut til røykeskuret. Etter det så jeg ikke mer til ham den kvelden. Jeg ble så sur på meg selv! Jeg ditcha mr sjarmør og gikk hjem alene!

Nå er det gått en uke og jeg har ikke hørt et ord fra Per. Og jeg har ikke turt å ta kontakt med ham. Jeg liker ham så utrolig godt! Men jeg tror jeg ødela alt nå. Jeg er sikker på at han begynte å like meg!

Jeg fikk høre fra en venninne som kjenner ham at han hadde en eks som var utro mot ham, han slo opp, og etter det har han vært utrolig kresen når det gjelder jenter. Dumme meg! Hva skal jeg gjøre nå? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du har ikke dummet deg ut bare fordi du danset med en annen mens Per var på toalettet.

Jeg vil snarere si at Per høres ut som en snurt og sær furten ung "mann" som fort blir usikker og evner ikke å tilkjempe sin plass om din oppmerksomhet.

Per burde ta kontakt og ta initiativ, om han har den minste interesse for deg. Slik han har spilt til nå er han en taper som gir opp med en gang.

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Jeg synes du skal prate normalt (som før) med han, som ingenting har skjedd.

Dere er jo ikke sammen og du har fullt lovt til å danse med andre.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes _ikke_ Per høres ut som en snurt og sær furten mann som det står over. Selvfølgelig gidder han ikke gå bort og bryte deg og han nye opp..han trodde jo du ventet på han. Hadde du gått bort til han dersom det var du som hadde gått på do og da du kom tilbake stod han og danset med en annen jente? Er ikke alle som er så frempå at de gjør slik. Dessuten er det ikke sikkert han hadde så mye interesse for deg at han gadd. Hvorfor gikk du ikke bort til han etter han så deg? Du kunne jo bre sagt det var en du kjente. Siden han du liker satte seg ned for å drikke opp ølen sin, så må det jo ha gått litt tid. Hvis du danset videre med han andre da, så skjønner jeg godt hvorfor han bare forsvant.

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å bli så sjarmert av en annen OG gå på dansegulvet med han på de 10 min han du egentlig likte brukte på å gå på do. Da virker du ikke så avstandsforelsket som du sier.

Skrevet

Jeg vil si at du har driti på draget.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Dere er jo ikke sammen og du har fullt lovt til å danse med andre.

Det er jo neppe dette det går på da. Man må da kunne forvente at en som viser interesse for deg faktisk klarer å vente mens man går på do uten å fly til neste man. Interessen blir ikke akkurat troverdig da.

Jeg synes du skal ta kontakt med han. Du trenger ikke nevne det som skjedde, det blir egentlig for dumt. Hvorfor vente på at han tar kontakt når du selv føler du har dummet deg ut?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg har vert i lignende situasjoner selv et par ganger. Hvorfor skal jeg "kjempe" for å få en dame, ikke alltid jeg gidder bruke energi på en jente som ikke viser mer interesse enn så, når det er plenty jenter på nattklubber?

Var jeg deg så ville jeg tatt kontakt med ham igjen, men ikke nevne noe om episoden, slik som andre her foreslår.

Gjest maribergen
Skrevet

Noen taper er han ivertfall ikke. Han er litt sjenert kanskje. Likevel er han betraktelig mer populær hos jentene enn det jeg er hos guttene. Han har vært i flere forhold vet jeg, og jeg vet om ivertfall én annen jente som sikler på ham (bitch).

Jeg hadde ham på kroken og håper virkelig ikke jeg ødela for mye nå. I morgen skal jeg ivertfall si hei til ham på msn :), så får vi se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...