Gjest Frøken overreaksjon?? Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Dette er det sikkert umulig å svare på men... Glemte en pille tidlig i perioden. Har hatt sex hver dag. Den siste uken har jeg vært svimmel og kvalm om kvelden og en dag hadde jeg ømme pupper. Det har jeg aldri!! Kan jeg være gravid? Blir man svimmel og kvalm??
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 De klareste symptomene jeg hadde på graviditet var svimmelhet og ømme bryster. Dette fikk jeg veldig tidlig, før jeg vurderte å ta en test (kanskje en uke før jeg ventet mensen). Er jo ikke usannsynlig hos deg heller, hvis du har glemt en pille! Men symptomer er jo veldig difust da.. ta en test du. Lykke til
Gjest Zalomine Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 Ta en test ja. Tester tar man normalt når man venter mensen. men for oss p-pillebrukere som egentlig ikke skal ha EL leste jeg på cb sine sider at vi kunne vente 19-20 dager og så ta en test. En test er eneste måten å bli sikker. Ja, svimmel og kvalm kan være symptomer på graviditet, men det kan like gjeren være symptomer på at du ER REDD FOR at du er gravid, eller en plage av den ekstreme varmen den siste uka (for min del fører varmen til redusert matlyst. Spiser jeg lite blir jeg kvalm, og svimmel kn man jo bli av mindre....) Test.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Ta en graviditetstest du, før du tar sorgene på forskudd. Sjansen for å bli gravid pga. en glemt pille er ganske liten. Og i denne varmen som har vært er det ikke unormalt å bli litt svimmel og kvalm. Det kan også hende du har lav blodprosent, så du kan jo sjekke det med det samme.
Gjest Frøken overreaksjon?? Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 Takk for svar alle sammen :D Jeg er ikke redd for at jeg er gravid. Vil svært gjerne være det. Det er derfor jeg tror jeg tolker alle tegn i den retningen jeg har lyst til. Min samboer vil også ha barn og visste at jeg hadde glemt en pille, så alt er helt ok hvis det skulle vise seg at jeg er gravid.. Skulle slutte på pillene snart allikevel.. Vet jeg bør ta en test.. Venter noen dager jeg. Får nok mensen tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå