Gå til innhold

Holder på å bli sammen med en toppidrettsutøver

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_småredd_*
Skrevet

Jeg har vært mye sammen med en helt fantastisk fyr et par måneder. Jeg holder på å bli veldig forelsket i denne gutten, og jeg er sikker på at det er gjensidig. Har aldri følt at det stemmer så bra med noen, som med han. Men han er toppidrettsutøver på aller høyeste nivå, og jeg vet at han kommer til å være mye borte, særlig vinterhalvåret. Dessuten får han mer oppmerksomhet fra andre enn hva som er normalt, og selv om jeg takler dette enn så lenge vet jeg ikke hvor lenge jeg synes det er gøy at han stadig for meldinger og brev/mail fra andre jenter. Men jeg skal gjøre alt jeg kan for å takle det. Jeg vil virkelig ikke miste han. Jeg er overbevist om at han mener alvor med meg, ut i fra det han sier og gjør, men han har også forklart meg hvordan det er å være sammen med han. Idretten er jobben hans, og han må ofre mye for den jobben. Han håper jeg takler det, og jeg håper det jeg også, men er livredd for å ikke gjøre det. Det er kanksje ikke så mange her som har erfaringer med dette, men hvis det er noen som har det, eller er i lignende situasjoner, vær snill å kom med råd. Jeg vet virkelig ikke hva jeg går til, jeg vet bare at jeg har funnet drømmemannen min, og han vil jeg ikke miste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vær forberedt på at du alltid, uten unntak, kommer til å bli bortprioritert og havne på andreplass.

Han kommer til å ha lite tid til deg, han kan ikke bare ta seg en fridag eller en ferie fordi du har lyst til å finne på noe gøy.

Du kommer til å være MYE alene, og det kommer til å bli et kjempestort problem etter hvert.

Vet at det ikke var det du ville høre, men sånn er det bare.

Gjest ivar
Skrevet
Vær forberedt på at du alltid, uten unntak, kommer til å bli bortprioritert og havne på andreplass.

Han kommer til å ha lite tid til deg, han kan ikke bare ta seg en fridag eller en ferie fordi du har lyst til å finne på noe gøy.

Du kommer til å være MYE alene, og det kommer til å bli et kjempestort problem etter hvert.

Vet at det ikke var det du ville høre, men sånn er det bare.

Dette er sant,jeg er selv sammen med ei i toppidrett.

Men nå er det slik at jeg trives godt i mitt eget selskap,har gode venner å tilbringe tiden min med+hun er utrolig flink til å få meg og til å føle meg viktig. Når hu er ute å reiser så sender hun meg flere meldinger om dagen og gjerne ringer meg når hun har anledning. Jeg stoler fullt å helt på henne,selv om hun får oppmerksomhet fra "groupiser". Man må nesten føle på dette selv om man kan være i et slikt forhold,det er nok ingen her som kan gi deg svaret.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke sammen med en toppidrettsutøver, men en musiker som også reiser mye og får mye oppmerksomhet fra andre damer.

Har ikke vært i tvil ett øyeblikk om at han er mannen for meg, og jeg vet han prioriterer meg når han har tid. Faktisk har jeg en jobb som også tar mye tid, så noen ganger blir han gående og vente på meg, hehe......

Jeg stoler 100% på han angående andre damer, og omvendt. Vi fins ikke sjalu, og gir hverandre full frihet. For meg er det det viktigste i et forhold!

Men om vi en dag får barn, må vi nok sette opp noen rammer.

Det viktigste for meg har alltid vært å følge hjertet mitt! Jeg er evig optimist og tror man kan finne løsninger og kompromisser på alt! Jeg har klart meg alene i mange år og er ikke redd for mitt eget selskap, og det hjelper meg mye når han er på turné. Gode venner er også et pluss.

Men dette er jo så individuelt fra person til person. Noen takler dette livet, andre ikke. Du må kjenne etter selv hva du kan leve med!

Skrevet

Så fint at du har funnet en flott fyr !!!

-Toppidrettsutdøvere er "superegoister".. de setter seg selv i første rekke bestandig...

Men for all del, har man riktig innstilling og stoler på hverandre vil nok dette gå kjempebra det!!

Lykke til :yvonne:

Gjest Gjest_småredd_*
Skrevet

Jeg er veldig klar over at jeg nok ofte vil bli satt i andre rekke, og at jeg kommer til å være mye alene. Men jeg trives godt i mitt eget selskap, som noen andre her også har skrevet, og jeg tror jeg vil takle det fint. Han har til nå vist seg som en som er til å stole på, han er ingen typisk "player" eller flørtete type. Han sier han har falt pladask for meg og at han har en god følelse om oss. Det samme har også jeg. Så jeg har tro på at hvis kjærligheten mellom oss vil vokse seg sterk nok, så skal det gå. Jeg ser jo at det finnes mange eksempler på at folk takler slike forhold. Men også at mange ikke gjør det, selvfølgelig.

Jeg er som sagt redd for hva jeg begir meg utpå, men jeg er for dypt inne i det til å trekke meg nå. Han er veldig søt når han forklarer meg fordelene ved å være sammen med han også :rødme: Han vil for eksempel ha mye fri også, i perioder.

Takk til dere som gidder å svare, dere kommer med både sannheter og trøst :)

Gjest Gjest
Skrevet

Husk at 'fri' kan bety en treningsøkt på tre timer. Toppidrettsutøvere trener så å si hver dag hele året, og ofte to-tre økter om dagen. Dette kan selvsagt fint passes inn da folk normalt har studier/jobb osv, men det å reise bort er for eksempel ikke bare-bare, og det å ha en rolig kjærestehelg er ikke det samme i dine øyne som i hans øyne. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da mange toppidrettsutøvere som har kone/samboer/kjæreste. Hvis kjemien er 100% og dere virkelig har funnet hverandre, så er det bare å hoppe i det! Amor vincit omnia!! :)

Gjest Gjest
Skrevet
ALS?

Unødvendig av deg. Hold nysgjerrigheten din for deg selv.

Gjest Gjest_småredd_*
Skrevet
Husk at 'fri' kan bety en treningsøkt på tre timer. Toppidrettsutøvere trener så å si hver dag hele året, og ofte to-tre økter om dagen. Dette kan selvsagt fint passes inn da folk normalt har studier/jobb osv, men det å reise bort er for eksempel ikke bare-bare, og det å ha en rolig kjærestehelg er ikke det samme i dine øyne som i hans øyne. :)

Ja treningsøkter har han hver dag, det har jeg fått med meg. :) Men han kan visst tilpasse treningen slik at den passer i en ferie o.l. Dessuten er det deler av året der han ikke skal være fullt så topptrent som vinterhalvåret, da han skal hente seg inn og restituere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...