Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

om mye rart - f.eks jobb?

Traff en ny type....Først sa han at han hadde et yrke, så sa jeg at han så ut som om han jobbet i et annet yrke...og det gjorde han, sa han. :o

Sa han det for å "imponere" meg, eller.. :roll: Tror ikke han er så veldig interessert i meg, så jeg skjønner ikke hvorfor han eventuelt skulle lyve..mannfolk :-? Virket som en veldig alright fyr også.

Har noen av dere opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har to jobber eller holder på å bytte.

Eller at han er utdannet til et yrke, men jobber med noe annet?

Jeg har en kompis som er snekker, men jobber som noe helt annet.

Han sier fortsatt at han er snekker (og det er jo sant også).

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn prøver som regel å imponere innenfor de grensene som du kjenner. Vet du ikke yrket hans, så forteller han hvor spennende jobben hans er... Vet du jobben hans men ikke detaljene, så smører han gjerne på for å fortelle hvor spennende akkurat hans stilling her...

Kunsten er å gjennomskue akkurat dette. Dersom du gjennomskuer og konfronterer - og han fremdeles henger på, ja da gjenstår det å få han overbevist om at nettopp han er den som du søker....

:briller:

Gjest lekebøll
Skrevet

Er det ikke bare å konfrontere ham med det da, så får du sikkert et svar..?

Skrevet

-Har observert at stillingen " selvstendig næringsdrivende"og "driver eget firma" blant menn (og sikkert kvinner også!) - kan inneholde så mangt!!- Så akkuratt der går jeg aldri fem på mer. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det ikke bare å konfrontere ham med det da, så får du sikkert et svar..?

Skulle gjerne ha tatt det opp med han, men det er ikke slik at vi treffes mere, tror jeg da. Det er jo ikke så viktig for meg å vite hvilket yrke han egentlig har heller..men syntes hele oppførselen hans var litt rar da.

Skrevet
-Har observert at stillingen " selvstendig næringsdrivende"og "driver eget firma" blant menn (og sikkert kvinner også!) - kan inneholde så mangt!!- Så akkuratt der går jeg aldri fem på mer. :ler:

Mange menn i 40-årene tror at S'en på Supermann sin drakt står for «Selvstendig næringsdrivende» Husker at jeg alltid fantaserte om at jeg var en superhelt da jeg gikk hjem fra barneskolen, og noen har tydeligvis ikke vokst av seg dette, men heller ført det over i kurtiseringsakten som voksen. Men jeg skal vel ærlig inrømme at jeg selv fortsatt er Tarzan i senga noen ganger...

Skrevet

-Hæ? Nå tenkte jeg ikke på "Tarzan i senga" i det hele tatt, men når du sier det så..... :tronderbart: >>>>>sleip type....... :lol::lol:

Skrevet

Selvfølgelig "pleier" ikke menn lyge! "Pleier" kvinner å lyge??? Man kan da ikke generalisere på den måten!!!

Dina

Skrevet

-For en del menn betyr å imponere det samme som å lyge, dessverre.

Sisilie -*verdensmester i å generalisere* :lol:

Skrevet
-Hæ? Nå tenkte jeg ikke på "Tarzan i senga" i det hele tatt, men når du sier det så..... :tronderbart: >>>>>sleip type....... :lol:  :lol:

Det var bare den første setningen som strengt tatt hadde noe med saken å gjøre. Resten var rett og slett bare en liten avsporing og kunstnerisk avslutning. :kul:

Skrevet

-Det var en fin kunstnerisk avslutning på fredagskvelden.*sa frøken* :blunke:

Skrevet

Men det er da iellfall ikke løgn og fanteri. :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Selvfølgelig "pleier" ikke menn lyge! "Pleier" kvinner å lyge??? Man kan da ikke generalisere på den måten!!!

Dina

Huff, nei der ser du, jeg er jo ikke særlig smart. Så at jeg skulle gjennomskue folk så raskt er vel ikke særlig logisk.. :ler:

Gjest dorian
Skrevet

Jeg bruker den med selvstendig næringsdrivende hele tiden - funker som bara det! :ler:

Litt vanskelig å uttale i fylla, men...

dorian :ler::briller:

Skrevet
Jeg bruker den med selvstendig næringsdrivende hele tiden - funker som bara det! :ler:

Men så er jo du en liten superhelt også, da. (Eller tøffelhelhelt om du vil) :P

Gjest gjest1
Skrevet

Kan godt hende de juger litt for å imponere damene- de har jo lært seg at kvinner går etter makt og penger så...... :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Som med kvinner - noen lyver, noen gjør det ikke!

Gjest Anonymous
Skrevet

Å ja, menn (mer enn kvinner) liker nok å imponere innimellom. :roll:

Og da skjer vel det ofte på grunnlag av løgner og overdrivelser!!!!!!!

Sannsynligvis for å fremstå som mest mulig vellykket, attråverdig og dyktig...... :wink:

Men vi kvinner lyver også...... :erter: men kanskje på helt andre områder....?

Mange kvinner er svært opptatt av å fremstå som mest mulig prektig har jeg lagt merke til...... :oops:

Men menn lyver nok mest i et forhold, hvor han vil lyve og nekte til sin dødsdag på for eksempel utroskap...... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...