Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal på Crus (tror det er slik det skrives) til sommeren. Fly først så på båten etterpå Men så har det seg slik at jeg har to skadede knær som av og til ikke fungerer som de skal til tider (mye smerte). Kan gå korte avstander i perioder men plutselig kan jeg ikke belaste et av knærne noe noen dager. Jeg har krykker selv disse skal jeg ta med. Hvordan er det å ta med krykkene ombord i et fly ? Må nødvendigvis bruke disse for å komme ombord i flyet. Og når en da kommer ombord i båten og om bena slår seg helt vrang. Får av og til senebetennelse i begge skuldra om krykkene må fullbelastes over mange dager. Finnes det noe hjelpemiddler som rullestol om det skulle bli riktig ille ? Har sett det av og til går an å låne rullestol på store sentra i norge. Noen som har peiling på slike ting ? Forhåpentligvis er jeg heldig så det går helt greit. Men litt kipt å sitte på båten mutters alene på lugaren om bena svikter hele turen. Er i midten av 30 åra og er veldig gira på å få vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Del Skrevet 4. mai 2009 Skal på Crus (tror det er slik det skrives) til sommeren. Fly først så på båten etterpå Men så har det seg slik at jeg har to skadede knær som av og til ikke fungerer som de skal til tider (mye smerte). Kan gå korte avstander i perioder men plutselig kan jeg ikke belaste et av knærne noe noen dager. Jeg har krykker selv disse skal jeg ta med. Hvordan er det å ta med krykkene ombord i et fly ? Må nødvendigvis bruke disse for å komme ombord i flyet. Og når en da kommer ombord i båten og om bena slår seg helt vrang. Får av og til senebetennelse i begge skuldra om krykkene må fullbelastes over mange dager. Finnes det noe hjelpemiddler som rullestol om det skulle bli riktig ille ? Har sett det av og til går an å låne rullestol på store sentra i norge. Noen som har peiling på slike ting ? Forhåpentligvis er jeg heldig så det går helt greit. Men litt kipt å sitte på båten mutters alene på lugaren om bena svikter hele turen. Er i midten av 30 åra og er veldig gira på å få vært med. Dette ordner seg nok. På flyplassen vil du kunne bli kjørt i rullestol helt frem til setet ditt på flyet. Når det gjelder skipet så ville jeg tatt kontakt med selskapet som solgte deg reisen og forklart situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå