mariaellinor Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Jeg trenger å kjøpe meg en ny TV. Gjerne veldigt tynn og fin Vill ikke spørre på alle tv/video-forum, der blir jeg bare utskrattad. Er det noen jente som vet vilken TV jeg burde kjøpe? Har en del penger å bruke, så ge meg tips. Både billigt og dyrt. Tusen takk
Gjest Wacmoc Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Vi har 3 panasonic tv-er. En 37 tommer, en 40 tommer og en 46 tommer. To av de har full HD, og den siste er HD-klar. Noe av det samme om jeg husker rett, men den i full HD er best, men nå er det den største også.. Typen har 50 tommer panasonic og den er ca like bra som 46 tommer, men den er igjen HD-klar, og ikke i full HD. Fleste jeg kjenner med panasonic flatskjerm er fornøyde
mariaellinor Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Panasonic, sier du. Det ska jeg huske. Er ikke lett å holde oversikt over alle uttrykk. Hd, full-hd, plasma, led-tv etc Men fortsette å tipse om tv'er. takk! Endret 6. mai 2009 av mariaellinor
Eric Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg kjøpte en ny Tv till meg og kjæresten min, den andre dagen. Ble en Samsung LED TV (UE46B7050XXE) 46". Anbefales. Både tynn å pen. Dessuten en helt utrolig bilde. Jeg fant en film om tvn. Hehe. Morsom, ikke sant? Ek2yzUeBkmU
Nutte Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har også en Samsung TV 40" LE40A676. Den er kjempefin å se på og har kjempefine bilder. Kjøpe meg først en Sony KDL40W4000. Den ble jeg kjempeskuffet over. Bilde var ikke bra. Er glad for at jeg leverte den tilbake og tok Samsung istede. Har også en Samsung TV 32" til og den er også veldig bra.
lillesky Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 men den er igjen HD-klar, og ikke i full HD.Akkurat det er det eneste jeg har lært meg, at man ikke bør kjøpe tv som kun er HD-ready.
mariaellinor Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg kjøpte en ny Tv till meg og kjæresten min, den andre dagen. Ble en Samsung LED TV (UE46B7050XXE) 46". Anbefales. Både tynn å pen. Dessuten en helt utrolig bilde. Jeg fant en film om tvn. Hehe. Morsom, ikke sant? Ek2yzUeBkmU Herregud! Hva tynn den er! Meget pen TV. Hva betyr LED, noen som vet? Jeg har aldri hørt om det før.
Eric Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Herregud! Hva tynn den er! Meget pen TV. Hva betyr LED, noen som vet? Jeg har aldri hørt om det før. Kort om LED: LED-TV er LCD tv so er opplyst av LED-belysning. Hvilket ger veldig gode farger, kontraster og sort nivå. Dessuten er utroligt tynn. Håper jeg er till noen hjelp!
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Herregud! Hva tynn den er! Meget pen TV. Hva betyr LED, noen som vet? Jeg har aldri hørt om det før. LED betyr Light-Emitting Diode.
mariaellinor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2009 ok! mange takk.. ble svært interessert av LED TVn. kann noen fortelle meg mer? hvor finner jeg LED TVer i Oslo? er de dyre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå