Gå til innhold

Silikon i håret

Nala

Anbefalte innlegg

Var hos frisøren nettopp. Hun hadde da noe i håret mitt som hun sa var silikon :o Hun sa at det ikke trekker inn i håret, men at det legger seg utenpå og samler tuppene. Noen som aner hvilket produkt hun kan ha snakket om? For det funket som bare rakkern jo :D

Kan selvsagt løpe tilbake til frisøren en dag og spørre, men tar det nå opp med dere først. Mange flinke damer her nemlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte noe en gang som het Osis Magic, det innehold silikon.

Håret ble silkemykt, og nesten som luft...

Jeg likte det ikke fordi det gav overhode ikke noe hold, og det ble fett med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikes, vil jo ikke ha fett hår :o

Men takk for tilbakemelding. Tror det kan være ok med et produkt som dette til vanlige dager. Da trenger jeg nemlig ikke så mye hold, bare å samle tuppene liksom. Til fest derimot, se det er en annen sak :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Det er sikkert en type serum eller gloss, ta en titt på www.lookfantastic.com der finnes det flere slike produkter. Jeg er veldig fornøyd med Tigi Bedhead Girltoys som gjør håret blankt og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Frisøren min tar også alltid silikon på håret mitt til slutt for å roe ned alle småhårene som lett stikker ut som antenner...

Jeg har vært i flere salonger - de bruker alltid en bitteliten flaske fra WellaSP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker "SILKER - leave-in treatment" fra KMS (frisørprodukt). Har ikke funnet noen bedre frem til nå!!! :D

Håret blir lett og luftig, til tross for store mender - ikke noe tungt og fett hår her nei.... :briller: (Til tross for 70 cm hårlengde!!)

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pamela Anderson bruker silikon i håret, og se, hadde jeg vært langhåret blondine, ville jeg jammen brukt det jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian Laminates gel og spray er ett av de beste du kan få.. Bruker begge disse til å legge ned små hår og ikke minst få glans i håret. Funker som bare det ....

Om håret blir fett har du tatt for mye.. Det skal veldig lite til.. En liten ert av gelen til hele håret.

Om du bruker spray, skal dette sprayes på fra ca ti cm hold og noen få spruter er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kuren du har kjøpt,Nala, er helt fantastisk. Bestilte en del ting fra Lookfantastic på onsdag og lørdag lå det i postkassa!! Hurra!

Kjøpte de samme produktene som jeg vanligvis kjøper hos min frisør og det til halve prisen!! Kjempe greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...