Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har vært og sjekket synet i dag, noe jeg har utsatt i lange tider! Visste jeg hadde dårlig syn, men ikke at det var såå ille da Fikk beskjed om at jeg absolutt ikke burde gå uten briller/linser. Men problemet mitt er at jeg ikke har lyst på briller, og linser virker jo så ekkelt! Jeg blir kvalm av tanken på å stikke en finger på øynene hver dag. Laser operasjon har jeg ikke råd til. Det er jo et dilemma da, for jeg må liksom gjøre noe med det nå. Er det andre som har brillefobi? Tar det lang tid å venne seg til kontaktlinser, og er det ekkelt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystic Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har også problemer med å bruke briller, men linser fungerer veldig bra. Jeg hadde ikke noe problemer med å venne meg til dem, det går bra så lenge du føler rådene fra optikeren. Jeg bruker 1-dagslinser, jeg syns de er tynnere og mykere enn 6 mnd.linser og 1 mnd.linser. Friske rene linser hver dag, som man i tillegg slipper å rense hver dag :D Kaster dem bare i bosset om kvelden, kjempeenkelt og praktisk! Det er forresten mye billigere å bestille dem på nett, www.linsebutikken.no eller www.lences4net.com, enn hos optiker, men vent med det til du er ferdig med tilpassingen! Lykke til med valget (briller/linser) du gjør :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå