Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 sliter med uren hud i T-sonen. mange svarte prikker, altså tette porer. noen som kan foreslå et bra rense produkt som fuker?
Hilde Christina Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Helt ærlig så mener jeg at det skal mer til enn bare et renseprodukt. En god rutine med gode og rikige produkter brukt over tid er det som funker Prøv f.eks. MDs Continuous Renewal Serum, dette hjalp meg.
Purple Diamond Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Går det faktisk an å fjerne, eller i det minste redusere, sorte prikker?
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Helt ærlig så mener jeg at det skal mer til enn bare et renseprodukt. En god rutine med gode og rikige produkter brukt over tid er det som funker Prøv f.eks. MDs Continuous Renewal Serum, dette hjalp meg. takk for svar hvor får jeg kjøpt dette produktet da?? og pris??
Hilde Christina Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 takk for svar hvor får jeg kjøpt dette produktet da?? og pris?? Jeg har skrevet om det her. Vær obs på at du ikke kan bruke dette produktet alene og forvente gode resultater, flere produkter må til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå