Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en virkelig god hårkur å anbefale? Har langt og ganske tykt hår.

Bruker nå Beach Bum Blonding shampoo og balsam fra Fudge. Shampooen er forsåvidt grei (elsker den friske sitruslukten) men balsamen er rett og slett for lett håret mitt. Trenger noe som virkelig gir næring uten at håret blir for tungt.

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

K-pak fra Joico er en veldig god hårkur, men kan bli for tung for noen. Andre hårkurer fra Joico, for eksempel intensive moisture treatment (en moisturizer/conditioner) er veldig god, blir ikke tung, men gjør håret mykt og deilig.

Ellers er det mange her som sverger til redken. Gå til en frisør og be om hjelp, de vet som regel hvilke hårkurer innenfor merkene de fører som passer best til håret ditt. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

en helt ny hårkur fra kerastase skal visst være rett og slett vidunderlig.

formelen har de brukt 8 år på å finne men nå er den visst her. den er spesielt for gammelt hår forde den bygger opp strukturen. og så lukter den fantastisk. pris ca. 250

Skrevet

Gjest: Vet du hva den heter? :)

Skrevet

Noen som har prøvd REDKEN EXTREME 'ANTI SNAP' LEAVE IN TREATMENT

eller REDKEN EXTREME TREATMENT? Usikker på om et 'Leave In'-produkt vil gjøre håret tungt..

Takker for svar!

Skrevet

Hei!

Jeg har testet ut Redken Extreme Treatment,,,den var god, men jeg liker All soft hevy cream myye myee bedre! :)

Mvh Clea

Gjest Janna
Skrevet

All Soft heavy cream fra Redken.

Har prøvd en del hårkurer, men ingen slår den.

Skrevet

Wellas serie System Professional har en kjempebra kur. Har aldri vært borti maken jeg, ihvertfall.

Sunset Express Cream heter den (En gulfarvet serie; profilert nå om sommeren). Anbefales.

Skrevet

Hei jenter!

Tusen takk for svar! Tror nok jeg må legge inne en bestilling på lookfantastic snart :sjarmor: Maiken: Har du langt hår? Hvilken hårtype?

Mulig jeg prøver BÅDE All soft heavy cream (har god erfaring med Redken fra før) OG Sunset Express Cream (kan nok passe bra for mitt sommertørre, fargede hår :wink: )

Skrevet

Jo, anbefaler den. Du behøver ikke ha den i håret mer enn noen minutter heller, før den skylles ut.

Har langt lysblondt hår til midt på ryggen. Hvert hårstrå er tynt, men har mye av det så det er ganske så fyldig. Men det tørker jo fort ut da, i sommersolen. Tror nok den egner seg godt til farvet hår også. Shampooen i samme serie er veldig bra, den også. Deilig duft, og dryg som bare det.

Skrevet

All Soft Heavy Cream er helt fantastisk! Jeg har ikke funnet noe annet som kan måle seg med den! Og jeg har prøvd ganske mange...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg sverger også til Redken All Soft Heavy Cream.

Minnie

Skrevet

Synes faktisk ikke at Dove Silk Hair er så verst. Selv om den er et såkallt "billig merke". Koster ca. 60,-

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Synes faktisk ikke at Dove Silk Hair er så verst. Selv om den er et såkallt "billig merke". Koster ca. 60' date='-[/quote']

"Ikke så verst nei"- men hun spurte etter en virkelig god en. Og hvis man shopper på Lookfantastic får man Redken produkter rimelig.

Minnie

Skrevet

Hvor lenge og hvordan har dere denne Heavy saken fra Redken i??? Jeg har brukt den 2 ganger nå uten å merke så mye , men så er håret fantastisk tørt etter en permanent jeg nettopp tok også.

Skrevet

bruker heavy cream i stedet for balsam omtrent hver 3. hårvask. klemmer ut så mye vann som mulig, har i hårkur, og settet det opp med en klemme mens jeg gjør unna resten av dusjritualene - vask, skrubb, barbering, fotfil og tannpuss. da har det gått noen minutter, passe lang tid for mitt hår, som stort sett er ubehandlet, men tuppene har vært farget, så de er tørrere.

men hvis du har brukt permanent er sikkert håret supertørt og porøst, og da bør du nok la hårkuren sitte i minst de 15 min. som står på boksen, og gjerne lenger.

kjemiske behandlinger som permanent er noe av det tøffeste du kan utsette håret for, så ikke forvent at en hårkur kan utrette mirakler... den kan ikke opprette den skaden en permanentbehandling gjør.

Skrevet

Hei jenter!

Mange anbefalinger på Redken All Soft Heavy Cream her. En bestilling er lagt inn på www.lookfantastic.com (sammen med Tigi Bedhead Girl Toys), så regner med å ha den om noen dager. Takk skal dere ha! :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Da vil jeg tro at pakken ligger i postkassen din på onsdag/torsdag hvis du la inn bestillingen din nå i kveld. Lookfantastic er flinke til å pakke inn varene, de kommer i esker stappfulle av store isoporkuler.

Minnie

Skrevet

Er ikke første gang denne jenta er innom og handler der :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Er ikke første gang denne jenta er innom og handler der :wink:

Ok, beklager!

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...