Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått amok på de sidene siden jeg bestilte for første gang for et par uker siden.

Kjøpte brun uten sol fra St.Tropez til den nette sum av 700 kr for litt siden (krem,fuktighetskrem og hansker) - hos lookfantastic får man det samme og i tillegg en bodyscrub for 400 eller noe sånt.

Dessuten er det jo så greit å få det man kjøper levert hjemme - dvs. jeg får det på jobb da. Slipper å gå ut i butikken.

:hjerter::hoppe::hjerter::hjerte::hoppe::hjerter::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor er det så mange av dere som handler hos www.lookfantstic.com ? Blir det billigere enn i parfymerier her, eller har de andre og bedre produkter??

Hilsen "uvitende" Dina :P

Skrevet
Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor er det så mange av dere som handler hos www.lookfantstic.com ? Blir det billigere enn i parfymerier her, eller har de andre og bedre produkter??

Hilsen "uvitende" Dina  :P

Det er MYE billigere - se eksemplet i innlegget mitt på selvbruningskrem.

De har jo bra produkter som er dyre i Norge - Redken feks. Hvis du bruker 'Rema-shampo' er det ikke noe å tjene på det.

Skrevet

He he... bruker definitivt IKKE Rema shampo, så kanskje jeg bør sjekke opp den nettsiden...! :wink: Takk skal du ha!

Dina :P

Gjest Zirine
Skrevet

Det er MYE billigere - se eksemplet i innlegget mitt på selvbruningskrem.

De har jo bra produkter som er dyre i Norge - Redken feks. Hvis du bruker 'Rema-shampo' er det ikke noe å tjene på det.

Jeg er en enkel sjel. Jeg bruker Wellashampoen fra nærbutikken - det samme funktighetskremen Natusan PH 5.5.

Men jeg skeier ut når det kommer til røyk og rødvin da :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
He he... bruker definitivt IKKE Rema shampo, så kanskje jeg bør sjekke opp den nettsiden...!  :wink:  Takk skal du ha!

Dina  :P

Dina, på Lookfantastic kan du kjøpe frisørprodukter til ganske nøyaktig halve prisen, her på KG er det mange som benytter seg av Lookfantastic, inkludert meg selv- hvorfor betale mer enn man må?

Minnie

Skrevet

Enig, er kjempefornøyd med handelen der selv :D Jeg bestilte den 16.juli og den 18.juli var pakken her . De hadde satt ned verdien mye slik at jeg slapp toll .

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd!

Bestilte den 17 og pakken var her den 19!

Så nå sitter jeg her og er kjempenervøs for hvordan jeg blir seende ut med denne selvbruningsmoussen. :o

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor lang tid tar det fra man har bestilt varene, til de blir levert??

Skrevet

Det tok tre eller fire dager sist jeg bestillte

Skrevet

Jeg bestillte natt til mandag, og pakken har kommet nå.

Skrevet
Jeg bestillte natt til mandag' date=' og pakken har kommet nå.[/quote']

Samme her! *veldig fornøyd*

Skrevet

Det gikk kjempefort ja.

Bestilte du shampoen og balsamen i tillegg til kuren?

Jeg gleder meg veldig til å prøve!! :D

Gjest Clea på jobb
Skrevet

Jeg bestillte shampo + balsam til min mor lørdag, og hun har ennå ikke motatt de...hmm

(kanskje varene ikke er på lager?)

Clea

Skrevet
Jeg bestillte shampo + balsam til min mor lørdag, og hun har ennå ikke motatt de...hmm

(kanskje varene ikke er på lager?)

Clea

Hva bestillte du da?

Skrevet

Så bra at denne tråden kom :D - jeg har jo sett flere skryte av nettsiden før og tenkt at jeg skal bestille - nå ble jeg minnet på det og har bestillt min første pakke (Wella Damaged Hair Pack + Redken Rough Paste)!

En liten ting bare - jeg vet det har vært tusen tråder om dette før - men helt kort - kommer pakken med vanlig post i postkassen?

Skrevet

Det gikk kjempefort ja.

Bestilte du shampoen og balsamen i tillegg til kuren?

Jeg gleder meg veldig til å prøve!! :D

Jeg gleder meg også til å prøve!!

Kjøpte ikke shampoo og balsam - kjøpte Redken Extreme s+b i USA nå i sommer - litersflasker av begge to til en latterlig billig penge.

Skrevet

Jeg gleder meg også til å prøve!!

Kjøpte ikke shampoo og balsam - kjøpte Redken Extreme s+b i USA nå i sommer - litersflasker av begge to til en latterlig billig penge.

Er de gode?

Jeg har ikke fått prøvd mitt enda, skal gjøre det nå snart :D

Gjest Clea, fortsatt på jobb
Skrevet

Hva bestillte du da?

Fikk telefon fra min mor like etter at jeg postet innlegg her. Hun hadde fått pakken. :D (og hun fikk masse småflasker...det falt i smak!! )

Bestilte forresten "Headstrong" shampo og balsam

Clea

Gjest Liten
Skrevet
En liten ting bare - jeg vet det har vært tusen tråder om dette før - men helt kort - kommer pakken med vanlig post i postkassen?

Ja, den kommer som vanlig postpakke. :kgsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...