Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal ha prøvetime på treningssenter i dag. Har aldri vært på et sånt sted før og aner ikke hva som foregår der. Hva skjer på en prøvetime? Er det bare sånn omvisning, eller skal jeg ha på meg treningsklær? Er det lov til å ha på sko som er brukt ute, eller må man ha egne "innesko"? Og må jeg betale for medlemsskapet med en gang? Håper noen kan hjelpe meg, er litt nervøs
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Du må ha på deg treningstøy ja. Treningsveilederen vil vise deg apparatene, og du skal prøve de. Regner med at dere setter opp et treningsprogram til deg, slik at du kan fortsette på egenhånd. Så kan du kanskje starte allerede i dag med en treningsøkt etter veil.timen? Litt usikker på sko, men ville ikke dratt på meg skitne sko som jeg hadde subbet med ute. Men går vel greit med 'utesko', så lenge du drar over med en våt klut vil jeg tro. Lykke til!!
Gjest Lance Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal ha prøvetime på treningssenter i dag. Har aldri vært på et sånt sted før og aner ikke hva som foregår der. Hva skjer på en prøvetime? Er det bare sånn omvisning, eller skal jeg ha på meg treningsklær? Er det lov til å ha på sko som er brukt ute, eller må man ha egne "innesko"? Og må jeg betale for medlemsskapet med en gang? Håper noen kan hjelpe meg, er litt nervøs Hvis dette senteret er som treningssentre flest så innebærer prøvetime at du får prøve alt de har av utstyr, i håp om at du skal bli overbevist og kjøpe adgangskort. Det ligger i selve ordet "prøvetime" at dette ikke er noe du betaler for, og at du står fritt til å avgjøre etterpå om du melder deg inn. Da skal du selvsagt ha på deg treningstøy og reine innesko som aldri har vært brukt ute. De fleste treningssentre skriver også i sine retningslinjer om sko at de ikke må ha svart såle, siden det kan bli merker på gulvet.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk for svar:) Har kjøpt helt nye sko, har ikke brukt dem ute, bare lurte fordi jeg var usikker på om jeg skulle ta dem på meg før jeg går hjemmefra eller skifte sko når jeg kommer dit.
Caramela Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Vil bare ønske deg lykke til på prøvetime! Håper du kommer til å trives! Det tok litt tid før jeg også kom meg i gang på treningssenter, men når jeg endelig gjorde det vil jeg ikke være foruten! Det er kjempeartig!! Spesielt når man begynner å se forandringene det gjør med kroppen Er der ca 3 dager i uken nå! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå