Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei Jeg lurte på hvilket Redken shampo jeg skal velge. Jeg føler jeg får lett fett hår (vaske håret annenhver dag og syns det føles fett andre dagen..., men kjenner håret ikke liker at det blir vasket hver dag. Til nå har jeg bare brukt vanlig billigshampo, men så at feelunique.com hadde ganske billige Redken produkter. Kunne godt tenke meg litt mer volum, burde jeg gå for volumshampoen?
daisy_dee Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hei Jeg lurte på hvilket Redken shampo jeg skal velge. Jeg føler jeg får lett fett hår (vaske håret annenhver dag og syns det føles fett andre dagen..., men kjenner håret ikke liker at det blir vasket hver dag. Til nå har jeg bare brukt vanlig billigshampo, men så at feelunique.com hadde ganske billige Redken produkter. Kunne godt tenke meg litt mer volum, burde jeg gå for volumshampoen? Hei! Jeg bruker og er avhengig av Redken! Så anbefaler på det varmeste at du tester ut serien At håret ditt lett blir fett, skyldes jo som du sier, at det vaskes for ofte. For håret er det optimalt å kun bli vasket et par ganger i uka..om du klarer å drøye hårvasken din hver 3. dag, så vil det ganske sikkert bli bedre - det funket på meg at håret lett blir fett skyldes også sammensettingen "billigshampoo" har. Den inneholder mer silikon (som gjør håret blankt og glatt) - som igjen tynger håret mer. Ved å bytte til "kvalitetsshampoo" og å vaske håret ca. hver 3. dag, vil jeg tro du er på god vei! Når det gjelder valg av produkt, så anbefaler jeg deg å gå til en frisørsalong som selger Redken-produktene. De kjenner til hvilket produkt som passer best til hvem. - selv har jeg forsøkt serien for volum, solbeskyttelse, farge, "all soft" og tørr hodebunn. Farge-serien er den som funker OPTIMALT på meg, uavhenig om håret er farget eller ikke Jeg har også begynt å kjøpe Redken fra Feelunique.com - håper du også blir fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå