Gå til innhold

Ble jeg lurt?


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kanebo_*
Skrevet

Jeg handlet massasjebenk i 29. januar 2009 via internett.

Etter 1 uke kom en feil massasjebenk og jeg sendte den tilbake via posten.

Jeg hadde avtalt med firma via e-post på forhånd at de skulle betale portoavgift for ruturnering.

Men jeg får ikke pengene mine tilbake ennå.

Jeg maste et per ganger med e-post og de sa at de skulle sette pengene i min konto, men det skjer aldri.

Massasjebenken var utsolgt da jeg bestilte og den skulle komme først i januar også i mars/april, men den har ikke kommet ennå heller.

Jeg har betalt for massasjebenken.

Tror dere at jeg ble lurt??

Jeg vil avbestille massasjebenken og jeg vil få pengene mine tilbake for begge(portoavgift&massasjebenken).

Hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å ta kontakt med Forbrukerrådet og høre om de har mottatt liknende klager på firmaet, så ser du kanskje fort om dette er et seriøst firma eller ikke..

Gjest Gjest_kanebo_*
Skrevet
Hva med å ta kontakt med Forbrukerrådet og høre om de har mottatt liknende klager på firmaet, så ser du kanskje fort om dette er et seriøst firma eller ikke..

Takk for rådet!

Jeg skal ta kontakt med Forbrukerrådet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...