marymary Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Gutten jeg datet sist, hadde en tendens til å klore meg når vi hadde sex. Ikke sånn "svakt" for å pirre litt, for det er greit nok og gir litt ekstra spenning. Men han kunne sette fingrene i skuldrene mine, og dra de nedover langs hele ryggen og over rumpa! For meg var det jo ganske vondt! Var ikke lange biten fra at jeg kjente neglene hans trenge gjennom huden! Han var hardhendt og gjentok det flere ganger.. Dette skjedde hver gang vi hadde sex, og jeg klarte ikke si noe om det, ettersom jeg ikke ville ødelegge stemninga, og være "sær". Jeg fikk jo ikke kloremerker - bare nesten...... (ala sterke røde merker som en E6 nedover meg) Noen andre som har opplevd dette? Hvorfor gjør man sånt? Det er jo vondt... Haha.
La Luna Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det er mange som liker det, og han kan jo ikke vite at du er en av dem som ikke liker det når du ikke sier noe.
marymary Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde sagt ifra om det hadde blitt noe langvarig, men det ble det ikke uansett. Og det jeg mener, er hvor hardhendt han var! Kloring er greit nok og jeg forstår at mange liker det, men man trenger da ikke prøve å skrelle av huden på folk heller...
Gjest :) Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde sagt ifra om det hadde blitt noe langvarig, men det ble det ikke uansett. Og det jeg mener, er hvor hardhendt han var! Kloring er greit nok og jeg forstår at mange liker det, men man trenger da ikke prøve å skrelle av huden på folk heller... Kanskje han ikke er klar over hvor hardhendt han er? Hørte en gang en sexolog uttale, at ved berøring burde menn bruke halvparten så mye kraft som de gjør, mens kvinner burde bruke dobbelt så mye som de vanligvis gjør..
Ethereal Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Han gjør det vel fordi han liker det. Mange gutter og jenter som gjør det. Det er helt normalt. Det er opp til deg å si fra hvis du ikke liker det. Han er ikke tankeleser.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 jeg har visst en tendens til (uten å mene det....) klore ganske så hardt rett før jeg kommer.... (stakkars kjærsten som ser mishandlet ut som sommeren... )
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg hadde sagt ifra om det hadde blitt noe langvarig, men det ble det ikke uansett. Og det jeg mener, er hvor hardhendt han var! Kloring er greit nok og jeg forstår at mange liker det, men man trenger da ikke prøve å skrelle av huden på folk heller... Du kunne jo tenkt litt på "hans neste" isåfall og gitt han ett lite hint?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå