Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet fra min (eks-)samboer gjennom mange år.

Det er mange ting som må på plass for at det skal bli oss igjen - men det er ikke umulig.

Men nå føler jeg at hans familie har tatt et valg for oss.

Han ble bedt i et familieselskap på "min side" (men av praktiske årsaker kunne han ikke). Det er sjelden min familie holder selskaper. Vi har derimot vært i selskaper hos hans familie 5-6 ganger opp gjennom åra + at vi ofte har besøkt dem.

Men nå - kun en måned etter at jeg har flyttet ut - har det vært 3 selskaper uten at jeg er invitert. Det synes jeg er sårt.

Er det vanlig?

Både det å bli kuttet ut slik "på dagen", og det å føle det sårt. Jeg synes det blir vanskelig å komme inn igjen i familien nå som jeg føler de har kuttet meg ut. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke møtt opp i selskap med hans slekt og latt som at alt er fint. Situasjonen ville da vært rar for alle...?

Skrevet

Det er mange ting som må på plass for at det skal bli oss igjen - men det er ikke umulig.

Men nå føler jeg at hans familie har tatt et valg for oss.

Han ble bedt i et familieselskap på "min side" (men av praktiske årsaker kunne han ikke). Det er sjelden min familie holder selskaper. Vi har derimot vært i selskaper hos hans familie 5-6 ganger opp gjennom åra + at vi ofte har besøkt dem.

Men nå - kun en måned etter at jeg har flyttet ut - har det vært 3 selskaper uten at jeg er invitert. Det synes jeg er sårt.

Er det vanlig?

Både det å bli kuttet ut slik "på dagen", og det å føle det sårt. Jeg synes det blir vanskelig å komme inn igjen i familien nå som jeg føler de har kuttet meg ut. :tristbla:

Kommer helt ann på årsaken for pausa, og hva han har sagt til familien om det. Mulig at han synest at dere har pause og at han ikke vil tvinge deg til å møte opp. Men du kan jo alltid si ifra til typen, at du har lyst til å møte familien igjen. Mulig foreldrene ser på det som et brudd, og vil da heller ikke invitere deg siden det kan bli rart mellom deg og sønnen demmers. Tror egentlig at dem ikke inviterer deg pga at dere har pause som muligens kan resultere i et brudd. Og dere har jo pause, vanskelig å ha pause vist en skal være sammen.

ble litt rotete, trøtt og sliten men håper det gir mening.

Skrevet

stx:

Jeg forsto, og det var en logisk forklaring som jeg ikke klarte å få frem i hodet mitt selv. Tusen takk. :)

Skrevet
stx:

Jeg forsto, og det var en logisk forklaring som jeg ikke klarte å få frem i hodet mitt selv. Tusen takk. :)

bare hyggelig :)

Koselig å høre at dere har pause men muligheter for å bli sammen igjen siden eg sitter i samme situasjon og aner ikke hva som skjer.

Håper dere finner ut av det og får mange fine år :klemmer: . men nå blir det senga.

Gjest Gjest
Skrevet

Eh...reality check.

Du har flyttet ut. Da er det "bye, bye". Ikke mer å lure på det.

Du har tatt det drastiske valget å flytte vekk fra sønnen deres. Da gidder de vel ikke å invitere deg i selskaper?! Jeg forrstår familien hans godt.

Hva skal man snakke om da liksom: "så hyggelig dere har det, hva er ferieplanene deres i sommer?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...