Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet

hei

jeg er en dame på litt over 40 år, jeg sliter mye med å stole på meg selv,noen som har råd om den saken, jeg har altid fra jeg var lita, tenk altiid på andre før deg selv, å sån har jeg levd i alle år, så nå tør jeg ikke si min mening i ting å tang, for å er redd for å såre den andre, barndomen min var bare trist, fikk aldri noen venniner, når det ringkte ut til friminutt, fant jeg meg en plass med døra å sto der alene til det rinkte inn, ingen så meg, ble bare mobet for det, ble aldri invitrert fil fest i ungdomen, aldri blitt bet på kino, hunsker jeg var 10 år å ble bet i en gebursdag, gleda meg, veldig, når vi spiste gjikk det greit så skulle vi leke,

så ble det mye par lek, men ingen ville ha meg med på leken så jeg satt fire timer i en sofa å vente til alt skule være over, da gjikk jeg hjem å gråt, har vært misbrukt av onkel har slitt mye med det og , men er litt berde der nå''

nå på mine gammel dager har jeg funnet en mann, vi har det kjempe fint,men jeg føler jeg må gjøre alt for han, i retsel for at han kan gå, også tør jeg ikke si han i mot, redsle for å bli ledd av, heller han synest jeg er dum,er bare så trist å lei meg i natt,føler jeg bare lever i min værden, tør ikke være meg, redd for å bl avist da og,blir litt skrive feil her å ser jeg, men ikke lett å sitte å grine å skrive,

noen son skjønner hva jeg skriver om, så svar vist det er noen mennsker der ute, som kan ha litt omtanke for andre,

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg synes ihvertfall at du fortjener en stor klem. :klem:

Du skal ikke finne deg i hva som helst. Vær god mot deg selv, og tenk på hva som er bra for deg. Kjenn på magefølelsen din. Du kan ikke være sammen med en mann du ikke kan være deg selv med.

Har du noen venner/ interesser/ hobbyer?

Skrevet
hei

jeg er en dame på litt over 40 år, jeg sliter mye med å stole på meg selv,noen som har råd om den saken, jeg har altid fra jeg var lita, tenk altiid på andre før deg selv, å sån har jeg levd i alle år, så nå tør jeg ikke si min mening i ting å tang, for å er redd for å såre den andre, barndomen min var bare trist, fikk aldri noen venniner, når det ringkte ut til friminutt, fant jeg meg en plass med døra å sto der alene til det rinkte inn, ingen så meg, ble bare mobet for det, ble aldri invitrert fil fest i ungdomen, aldri blitt bet på kino, hunsker jeg var 10 år å ble bet i en gebursdag, gleda meg, veldig, når vi spiste gjikk det greit så skulle vi leke,

så ble det mye par lek, men ingen ville ha meg med på leken så jeg satt fire timer i en sofa å vente til alt skule være over, da gjikk jeg hjem å gråt, har vært misbrukt av onkel har slitt mye med det og , men er litt berde der nå''

nå på mine gammel dager har jeg funnet en mann, vi har det kjempe fint,men jeg føler jeg må gjøre alt for han, i retsel for at han kan gå, også tør jeg ikke si han i mot, redsle for å bli ledd av, heller han synest jeg er dum,er bare så trist å lei meg i natt,føler jeg bare lever i min værden, tør ikke være meg, redd for å bl avist da og,blir litt skrive feil her å ser jeg, men ikke lett å sitte å grine å skrive,

noen son skjønner hva jeg skriver om, så svar vist det er noen mennsker der ute, som kan ha litt omtanke for andre,

Hei :)

Når jeg leste dette innlegget kunne jeg ikke tenke annet enn at du trenger noen å snakke med, om det så er psykolog, eller en venninne. du har mye på hjerte, om du går rundt å føler du må gjøre ting for mannen din for at han ikke skal gå fra deg, snakk med han om dette, om han ler av deg, er det ikke verdt det. man skal kunne være ærlige å snakke omm følelser om forholdet skal fungere greit. for om man bare går rundt å finner seg i hva som helst kommer det alltid en stopp hvor man ikke klarer mer. stå på ! du kan klare det :) !

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet

he takk for svar av dere to som svarte,

nei har ingen venniner jeg kan snakke med, mannen vet det meste om meg, så han preser meg ikke på noen måte,

jeg går for det meste alene med alt inni meg,for reddsel av å bli avist, er veldig vondt,

har en del hobbyer, det er å være ute i naturen, lese, å reise litt,

men jeg tror at selvfølsen å stole på seg selv må en få av seg selv, tror ikke andre kan gi meg det, er sikkert noe jeg må jobbe på alene

Skrevet
he takk for svar av dere to som svarte,

nei har ingen venniner jeg kan snakke med, mannen vet det meste om meg, så han preser meg ikke på noen måte,

jeg går for det meste alene med alt inni meg,for reddsel av å bli avist, er veldig vondt,

har en del hobbyer, det er å være ute i naturen, lese, å reise litt,

men jeg tror at selvfølsen å stole på seg selv må en få av seg selv, tror ikke andre kan gi meg det, er sikkert noe jeg må jobbe på alene

Du har en bra mann som ikke presser deg. Det er godt. Husk at han alltid er på laget ditt. Jeg tror ikke du trenger å anstrenge deg for å gjøre han glad. Det er bedre å slappe av litt, og heller gi han en klem litt oftere. Legg merke til hvor glad han blir hver gang du gir han en klem eller ett smil. Slike observasjoner styrker selvfølelsen.

Skrevet

Hei. Det er vondt å lese om hvordan du har det. Jeg tror at du må tørre å utfordre deg selv litegrann, for å komme videre.

Fortell mannen din at du kommer til å motsi ham av og til, for å bygge deg opp som menneske. Og at du trenger at han viser tydelig at han vil ha deg allikevel.

Begynn i det lille. Vær uenig i en liten ting, og vis det. Eller la være å gjøre en ting for ham. Blir du usikker kan du jo si det til ham. Be ham gi deg en bekreftelse på at det er greit, og at han er glad i deg.

Prøv å se hva han gjør for å vise deg at han er glad i deg. Han sier og gjør de tingene fordi han bryr seg om deg, og liker deg.

Et annet tips er å kikke litt på dagbøkene her inne. Finn noen aktive, som du har en del til felles med. Skriv litt i de. Da vil dere etterhvert få kontakt, og du kan sakte men sikkert få venninder. det er mulig de bor et stykke unna, men nettvenninder er også bra. :)

Dette vil styrke selvfølelsen din.

Lag gjerne små lapper som du henger/ legger på steder du vil se dem ofte. Skriv en positiv ting om deg selv på hver lapp. Helst noe konkret. Når du ser en sånn lapp, les den høyt for deg selv. Selv om det føles veldig rart i begynnelsen, vil dette hjelpe selvtilliten din en god del.

Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...