Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller går det ikke lenger an å sortere folk på vennelista etter statusoppdateringer og andre oppdateringer? Jeg får fortsatt opp de samme alternativene på vennelisten til de andre vennene mine, men på min egen venneliste kan jeg nå bare se de forskjellige gruppene, og det kommer ikke opp hvem som har oppdatert profilen sin. Hva skjer??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det bare meg eller går det ikke lenger an å sortere folk på vennelista etter statusoppdateringer og andre oppdateringer? Jeg får fortsatt opp de samme alternativene på vennelisten til de andre vennene mine, men på min egen venneliste kan jeg nå bare se de forskjellige gruppene, og det kommer ikke opp hvem som har oppdatert profilen sin. Hva skjer??

Lurer på det samme. Når jeg trykker på venner på facebook kommer det opp forslag til folk jeg kanskje kjenner, det er jo ikke det jeg vil se. :klaske:

Gjest Gjest
Skrevet

Det samme skjer hos meg. Har dette blitt den nye standarden for vennelista? Hva er det med facebook? Alle endringene de foretar er jo bare til det verre :kjefte:

Skrevet

Hos meg har det nå kommet tilbake. At vennene sorteres etter hvem som sist har endret noe (profilbilde, linker, endret info, osv). De legger ikke til endringene hos alle brukerne samtidig, så forhåpentligvis kommer det hos dere også snart.

Skrevet (endret)
Lurer på det samme. Når jeg trykker på venner på facebook kommer det opp forslag til folk jeg kanskje kjenner, det er jo ikke det jeg vil se. :klaske:

Det samme lurer jeg også på.

Nå står det navnene alfabetisk ordnet. Jeg likte det sånn som det var før.

Endret av MissStiles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...