Gjest Janna Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Hvilken solkrem bruker du, og med hvilken faktor? Her i huset har vi brukt Natusan med faktor 8 og 16 på de voksne og en fra apoteket med faktor 15 og fysisk filter til babyen. (husker ikke navnet) Før noen skulle finne på å kommentere det, så er babyen minimalt ute når det er mye sol. Nå har jeg kjøpt ny. L`Oreal Solar Expertise med faktor 25. Tror nok det blir å bruke denne resten av sommeren, for den var god.
Tigerpia Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Bruker Biotherm sph 15. Tar litt til å smøre ut, men beskytter lenge. Bruker den mest i ansikt og på skuldre. Når jeg skal sole meg bruker jeg av og til Dior Bronze sph 8 (tørr olje spray) på legger og armer. Har en hudtype som aldri blir brent og som blir rimlig fort brun. Veldig fornøyd med begge produktene
Gjest Virvel Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 Cliniderm, faktoren varierer. Pleier å begynne med 15-16 og går ned til 8 etter hvert (men bruker fortsatt høyere faktor på steder jeg lett blir rød, som skuldre og øvre del av ryggen). Det er forresten mange som bruker alt for lite solkrem. "Regelen" er visst at man skal bruke ca. en håndfull tilsammen.
Gjest Étoile Skrevet 18. juli 2003 #4 Skrevet 18. juli 2003 Jeg bruker aldri mindre enn 15 i ansiktet. På kroppen begynner jeg med høy faktor, 15 i Norge, høyere hvis jeg er i sydligere strøk, og så trapper jeg ned litt etterhvert som jeg får farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå