Gå til innhold

Hva synes du om kroppen din?  

1. 1. Hva synes du om kroppen din?

• Jeg er altfor stor
      9
    • Jeg er litt for stor
      28
    • Jeg er litt for tynn
      5
    • Jeg er altfor tynn
      1
    • Vet ikke
      2
    • Jeg er akkurat passe
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornoyd med kroppen din? Hva er du fornoyed med og hva skulle du gjerne sett var annerledes?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Jeg er stort sett veldig fornøyd med kroppen min. Men jeg skulle ønske jeg ikke var så bred over hoftene. Eller motsatt, så smal rundt midjen. Ser ut som en veps...vanskelig å finne klær som sitter pent...

Men ellers :sjarmor:

Gjest vampie
Skrevet

jeg trenger enten smalere midje eller bredere hofter!

Skrevet

Jeg er fornøyd med alt, bortsett fra en ring rundt magen som dukket opp ved pinsetider :roll: .

Gjest Poirot
Skrevet

Mindre pupper og mave.

rESTEN KAN JEG VEL LEVE MED. (Selv om jeg vil ha tynnere lår og smalere hofter og være høyere også...)

Fornøyd med fjeset og at jeg har nette føtter som er LEKRE i alle snertne sko!

Skrevet

Jeg skulle hatt litt mindre mage og rumpe og nok vært 5-6 cm høyere!!

Synes vekten min er for stor, selv om det nesten bare er muskler det er snakk om!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er litt for tynn men ellers er jeg fornøyd. Trener jevnlig, utfører Yoga og steller pent med både hud & hår. Spiser godt for å legge på meg mine manglende kilo men jammen tar det tid :cry:

Minnie

Skrevet

Fornøyd.

Har forsonet meg med at jeg ikke kommer til å bli høy noen gang, eller få lange modellben.

Slank og fast i fisken :D

Skrevet

Bare for aa svare paa mitt eget spm;

Fornoyed med ansiktet, haar og det meste av overkroppen. Gjerne hatt mye mindre laar og hofter samt mer spenstige armer.....

Ellers er jeg fornoyd :)

Skrevet

Jeg er litt for tynn, kunne nok hatt 2-3 kilo til, men det ser ut som om kroppen min har funnet sin trivselsvekt. Ellers så tar jeg godt vare på meg selv og er stor sett fornøyd :)

Skrevet

Jeg er svært fornøyd. Jeg er høy, og er slank, men har "noen imponerende kurver", får jeg høre.

Men jeg ønsker meg slankere legger, og mer muskuløse ben...

Gjest Cruella
Skrevet
Jeg er fornøyd med alt, bortsett fra en ring rundt magen som dukket opp ved pinsetider :roll: .

Er det ikke da Den hellige ånd kom?

:lol:

(Ikke meningen å være blasfemisk)

Jeg stemte at jeg var akkurat passe. Andre hadde sagt at jeg var litt for tynn, men jeg er ikke enig. Har et strengt forhold til egen kropp mht. vekt, beundrer de som klarer å ha et avslappet forhold til det.

Skrevet

Jeg hadde sikker vært "perfekt" hvis jeg var borti 4 meter høy! :hoho:

Så lenge jeg er frisk og har det bra,så er jeg tilfreds. :wink:

Sylfide får jeg bli i mitt neste liv.

Gjest Tristessa
Skrevet

Er fornøyd, skulle kanskje ha gått ned tre kilo slik at jeg er på matchvekt, men når jeg ser i speilet ser jeg en slank kropp som ikke hyler sjokolade lang vei, selv om den faktisk skulle gjort det. Men jeg blir nok nødt til å tenke over hva jeg spiser når jeg blir eldre, for slik som dette kan det umulig fortsette.

Skrevet

Jeg er stort sett fornøyd, det eneste jeg kunne tenke meg var litt tynnere legger.Er ikke så høy, så det vises godt at jeg har kraftige legger.Går av den grunn skjeldent i skjørt som ikke er side.Passer også alltid på at det ikke er splitt i skjørtet.he he

Skrevet

Stort sett fornøyd! Passe slank syns jeg (mens "alle" andre syns jeg for tynn...), men skulle gjerne vært litt høyere, og hatt litt større pupper! Mulig at den bestilte operasjonen 2 september kan gjøre noe med det, om jeg da ikke får panikk, og trekker meg i siste liten....... :ler:

Dina :P

Skrevet

Jeg er fornøyd, og ville ikke forandret på noe som helst. :briller:

Skrevet

Jeg er egentlig veldig fornøyd jeg.

Kroppen min passer godt sammen med interessene mine og ingenting ser rart ut sammen med det andre.

Er jo ikke så høy da, men beina er kraftige og ganske stramme. Før hatet jeg musklene i leggene mine, nå liker jeg dem kjempegodt.

Skulle jeg endre på noe, så måtte det være bryster og mage. Kunne gjerne ha flyttet det overflødige ned på hoftene :ler: .

Kort sagt: Ganske fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...