Kylling Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har dilla på mint! Men jeg synes utvalget godteri med mintsmak begrenser seg veldig. Jeg kommer kun på Menthol-pastillene og Mentos. I tillegg elsker jeg Link (mot halsbrann, og disse kan jeg ikke akkurat knaske som godteri..). Noen som vet om flere typer godteri med mint/peppermyntesmak? (Ikke sjokolade..)
Kylling Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2009 Dreamisen er god. After Eight er også godt. Men jeg tenker mer på type pastiller/sukkertøy, karameller osv.. Noen flere?
Pjukset Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Hun var ikke på jakt etter sjokolade. That slipped my eye
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg vet at før fikk du kjøpt poser med drops med peppermyntesmak... Men det er det egentlig lenge siden jeg har sett. Og nå fikk jeg selvfølgelig lyst på det
Gjest SmallTalk Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Polkagriser (sånne røde og hvite stripete drops eller stenger) har vel også mintsmak? Det samme gjelder operamints.
Gjest Flode Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Sånne skolekritt... Er ikke det lakris med mint rundt?
Kylling Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2009 Hm.. Takk for forslag, men jeg er ikke helt fornøyd! :gjeiper: Det optimale hadde vært Love Hearts med mintsmak. Eller noe som ligner i konsistens. Finnes noe slikt?
Kvist Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Finnes Knott fortsatt? Den røde posen med tørre runde godterier oppi, mener det var grå og brune med en slags lakrissmak og så massevis av hvite med mintsmak. Pleide som liten å dele en pose med ei venninne, jeg likte ikke de hvite, hun likte ikke de grå og brune. Hun fikk alltid flest
Gjest _Leela_ Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Marianne, det er peppermyntesukkertøy med litt sjokolade inni, vet at man iallefall får kjøpt de på tax-free, mulig de finnes i vanlige butikker også. Evt Operamint, men disse har jo også et lag med sjokolade. Og selger ikke evt solgte ikke Lions noen slike peppermyntedrops, sånn ruller med tabletter? Mener de hadde litt konsistens som Love Hearts, bare tykkere. Ellers finnes det jo masse oppskrifter på hjemmelagde peppermyntedrops på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå