Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Føler meg klønete når jeg skal snakke med folk jeg ikke har snakket med før. Føler jeg ikke får til å snakke om løst og fast og ingenting, og at jeg oppfører meg helt "feil" og at jeg er uinteresant for andre mennesker. "Alle" andre virker ut til å være populære og ha lett for å snakke med folk de ikke kjenner, og danne nye bekjentskap. Hvordan løses dette??? Ja jeg er blyg
I Grosny Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Føler meg klønete når jeg skal snakke med folk jeg ikke har snakket med før. Føler jeg ikke får til å snakke om løst og fast og ingenting, og at jeg oppfører meg helt "feil" og at jeg er uinteresant for andre mennesker. "Alle" andre virker ut til å være populære og ha lett for å snakke med folk de ikke kjenner, og danne nye bekjentskap. Hvordan løses dette??? Ja jeg er blyg Du trenger rett og slett å trene. Å snakke mest mulig. Føler du deg tom, så kan du lese deg litt opp, lære noe mer. Det er tungt å snakke med fremmede, men det blir lettere for hver gang. Jeg tror at hvis du leser klassisk litteratur og filosofi, så vil du kjenne at du har mer kunnskap i ryggen, mer og snakke om og derfor selvtillitt som støtter deg. Jeg synes forresten at dette forumet er veldig interessant, og her får vi store kunnskaper om ekte menneskelige relasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå