Gå til innhold

Endelig !

Gjest Gjest_blomst_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_blomst_*
Skrevet (endret)

Så var jakten endelig over.

:danse::danse::danse: Etter å ha trålet utallige brudekjolebutikker i både Norge og Sverige har jeg enedelig funnet min drømmekjole..

Det har ikke vært enkelt gitt..

Siden vi skal gifte oss i utlandet ville jeg ha en enkel, men ikke for enkel kjole uten slep. Den skulle være kort, slik at skoene synes, men ikke for kort, og ikke helt lang heller...ikke todelt og uten for mye "stæsj". Samtidig elsker jeg tyll , blonder og perler..

Har sikkert prøvd nærmere 50-60 kjoler, mange fine, flere flotte og noen fantastiske.. men de har ikke vært helt meg.. ( og en eller to har ikke vært i nærheten av lommeboka... )

Nå er altså jakten over, til stor glede for mine forlovere, men litt trist for meg, for det var jo så morsomt :fnise

http://www.hanne-pia.dk/filer/BK_lange/side2/DSC00659a.jpg

Kanskje ikke alles smak, men defintivt min !!

IMG-tag fjernet

Bolledeig (mod)

Endret av Bolledeig
Gjest Gjest_blomst_*
Skrevet

Oj :ler: , Det bilde ble veldig stort...

Skrevet

Så fin!! Enkel men veldig elegant, og litt annerledes enn alle andre kjoler! Godt valg! :)

Skrevet

Nydelig!!!! :)

Skrevet

Kjempefin!!! Helt min smak også!

Skrevet

Helt fantastisk nydelig kjole. Gratulerer :) Det var vell vert letingen?

Gjest Gjest_blomst_*
Skrevet
Helt fantastisk nydelig kjole. Gratulerer :) Det var vell vert letingen?

Helt klart - jeg trodde aldri jeg skulle finne "min " kjole.. men den som leter osv.. :jepp: . Eneste forskjell fra bildet er at min kjole er i ivory, den på bildet kan nesten se ut som den går over i rosa toner. I tilegg kan blomsten tas av, slik at jeg kan bytte med en annen farge om jeg vil bruke kjolen ved en senere annledning, den er jo ingen typisk brudekjole, så med blomst og tilbehør i en annen farge tror jeg det kan bli bra.. men på en annen side, det vil jo alltid være brudekjolen da.. :rødme: så det spørs vel om den blir brukt noe mer en den ene dagen ...

Skrevet

For en flott kjole!!!

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Kjempeflott, det viktige er at det er DIN kjole!!!!

Skrevet (endret)

Utrolig fin! Syntes den var tøff :)

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...