Marble Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Hei Jeg er hele tiden interessert i aa finne fram til nye grupper / ny musikk og hadde syntes det var topp hvis noen her inne har litt samme musikk smak som meg!! Er lett aa faa med seg alt som er listepop, saa det trenger jeg egentlig ikke saa mye tips om... Har noksaa bred musikk smak men synes noe er vanskeligere aa finne fram til enn annet... Liker musikk som Massive Attack, Portishead, Goldfrapp, Tosca, Electronica generelt, men ogsaa litt mer alternativt..... Kom med noen tips hvis dere har.......??
Gjest Virvel Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Jeg elsker Manu Chao, og er stadig ute etter å frelse andre, så hvis du ikke har hørt noe særlig på Manu Chao før - gjør det. :D Aner ikke om du vil like det, men for meg er det sommermusikken over alt annet.
Marble Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2003 Thank you, Virvel! :D Jeg kjoepte faktisk deres siste cd for etpar uker siden, topp musikk! Flere tips????
Marble Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2003 Takk til deg og, Donpedro. endelig noen svar
Gjest Virvel Skrevet 18. juli 2003 #6 Skrevet 18. juli 2003 Har falt veldig for den mexicanske gruppa Jaguares også, jeg. Synes de minner litt om Coldplay innimellom, men så synger de på spansk, og det er så mye finere.
Gjest Kira Skrevet 18. juli 2003 #7 Skrevet 18. juli 2003 Har nå endel psychedelic og goa trance på lager. - Infected Mushroom - Astral Projection - Deedrah - Hallucinogen - Wizzy Noise - Neuromotor - Lemurians - Schitzomatic - Neural Rectifier Syndrome - Vibrasphere - Hippiehaus - Shakta - Initia - Charasmatix
Milo Minderbinder Skrevet 18. juli 2003 #8 Skrevet 18. juli 2003 Perez Prado. Jeg fant en CD som jeg kjøpte for lenge siden, og som jeg ikke har hørt. Det er driiiiiitkult......når du er i humør til å høre på mamborytmer, og masse entusiastiske latinamerikaner som roper "huh"....... Ellers er musikken til "the taxi hunt" i "det femte element" enormt kul... Milo
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #10 Skrevet 19. juli 2003 Perez Prado... :o Knalltips! Tenkte meg akkurat ut for å kjøpe noe ny musikk. Entusiastiske Latino's er toppers. Skal kjøpe den. Håper de har den da... Kjøpte ved et innfall en CD av Tom Waits for en stund siden..merkverdige rytmer. Merkverdig musikk. Absolutt det jeg vil kalle alternativ musikk. Kjøpte en CD av en av disse folkemusikkgruppene fra Peru som man kan finne langs Karl Johan; Andes Peru het den. Fin musikk. Hva med Deep Forest? Irsk folkemusikk? Maiken
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #12 Skrevet 19. juli 2003 The Polyphonic Spree . Mer informasjon om dem her. (Og omtalen på roskilde-sidene er akkurat sånn de fortoner seg.)
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #13 Skrevet 19. juli 2003 Hos naboen spiller de latin-amerikansk musikk ute i hagen hele dagen..eggende rytmer ja...Og av og til kommer det noen saftige gloser på engelsk; "fuck you" og slikt... Skal jeg spørre hva det er?
Bradshaw Skrevet 19. juli 2003 #14 Skrevet 19. juli 2003 Hei, Jeg er frelst av rock, alternativt og i det siste litt myk jazz, du har sikkert hørt om, men du må også ha: Norah Jones The White Stripes- (white bloodcells er best) Placebo David Gray Tom Mcray (vet ikke helt om det er sånn det skrives men....) Igjenn- the white stripes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå