Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 noen som vet om en god kur/leave in kur mot tørre,brusete hårtupper?om den i tillegg er varmebeskyttende er det supert...
Pingting Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 noen som vet om en god kur/leave in kur mot tørre,brusete hårtupper?om den i tillegg er varmebeskyttende er det supert... Jeg har ikke funnet noe som hjelper mot mine tørre tupper, det eneste som virkelig funker er å klippe dem av. Desverre.
Pialill Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg syns Tigi sin Girltoys funker veldig bra på slitte tupper. De ser ikke like slitt ut når jeg bruker den og hjelper håret mitt sånn at tuppene ikke blir like fort slitte:)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har ikke funnet noe som hjelper mot mine tørre tupper, det eneste som virkelig funker er å klippe dem av. Desverre. tuppene er ikke slitte, men tørre. har akkurat klippet meg..
Gjest :) Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 tuppene er ikke slitte, men tørre. har akkurat klippet meg.. Joico k-pac:)
Pialill Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 (endret) tuppene er ikke slitte, men tørre. har akkurat klippet meg.. hvis de er tørre funker den Girltoys som jeg anbefalte over super=) Den hindrer og håret og bli slitt, som det fort blir hvis du har tørre tupper... *skrivefeil* Endret 3. mai 2009 av Pialill
Pingting Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 tuppene er ikke slitte, men tørre. har akkurat klippet meg.. Jepp. Det er fortsatt ingen ting som hjelper på mine tørre tupper
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Joico k-pac:) hva heter denne? er det kur som skylles ut+den fra tigi er kanskje billigere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå