Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte er du med venninner/venn? Flere ganger i uka, èn gang i måneden eller sjeldnere?

Opplys gjerne også om du er i et forhold, har barn eller er singel. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

Singel student her. Er med venner hver dag.

Gjest Jente36
Skrevet

Er singel, uten barn. Er med venner 3-4 ganger i uka.

Skrevet

Har samboer og tilsammen 4 barn.

Er dessverre nå bare med venner ca 1 gang i mnd.

Altfor lite :(

men men .. sånn er det..

Skrevet

jeg er singel og uten barn...jeg jobber kveld så er ikke så veldig sosial på hverdagene , men er sammen med vennene mine hver helg minst . også snakker jeg gjerne med de mange ganger på tlf i løpet av dagen , og msn.

Gjest Gjest
Skrevet

Er 33 år, samboer. Ingen egne barn, men har både stebarn og fosterbarn. Treffer venner kanskje en gang i uka. Jeg har tid oftere enn det, men det skal jo klaffe med venners travle hverdag også.

Skrevet

Jeg er singel og har ikke barn. Det varierer fra uke til uke. Plutselig så kan jeg se ei venninne flere ganger på ei uke, en annen gang så kan det bli bare 1 gang i mnd. Ikke noe fast rutine på det der akkurat.

Skrevet

Gift, ingen barn. Treffer venner kanskje 4 ganger i mnd, noe som er ALTFOR sjelden :( De av vennene mine som har barn ser jeg enda sjeldnere, dessverre.

Skrevet
Singel student her. Er med venner hver dag.

Samme her.

Skrevet

Samboer med 1barn. Nå som jeg er hjemme i permisjon, møter jeg andre venner 1-2 ganger i uka. Noen ganger oftere om vi drar ut på fest eller noe slikt i helgene.

Møter som oftest andre venner med barn. Mine barnløse venner ser jeg desverre altfor sjelden.

Gjest LanaLane
Skrevet

Samboer. Ca 2 ganger i uka.

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Student, samboer. Alt mellom 1-5 ganger i uka.

Gjest Gjest
Skrevet

Gift, ikke barn. Møter venner ca to ganger i uka. Jeg kunne hatt tid til mer, men det har mest med at andre har liten tid igrunn.

Gjest Gitte
Skrevet

Singel, uten barn. Er med venner stort sett hver dag. :)

Gjest Chosa
Skrevet

Ca. hver dag;) Er singel og uten barn

Skrevet

Gift og har tre barn i alder 1.5 til 7 år. Treffer venner 1-2 ganger i uka, noen ganger fler ganger.

Gjest Complex
Skrevet

Kjæreste, ca 2-3 ganger i uka med MINE venner. 1-2 ganger i uka med han og hans venner.

Skrevet

Samboer, ingen barn. Ganske sjeldent, nå som jeg bor på et nytt sted der jeg ikke kjenner noen, men kan vel si sånn ca. 1 gang i måneden (holder dog kontakt på annet vis med mine venner).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Samboer med 1barn. Nå som jeg er hjemme i permisjon, møter jeg andre venner 1-2 ganger i uka. Noen ganger oftere om vi drar ut på fest eller noe slikt i helgene.

jepp. samme her

Skrevet

Ca 1 gang i uken.

Men jeg er jo med samboeren hver dag, og han er min aller beste venn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...