Purple Diamond Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei:) Er det noen som vet hvilken sang det er som inneholder "frasen" "...i don´t want to diiiiie..."?
Gjest :) Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hei:) Er det noen som vet hvilken sang det er som inneholder "frasen" "...i don´t want to diiiiie..."? "... I sometimes wish I'd never been born at all"?
Purple Diamond Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 "... I sometimes wish I'd never been born at all"? Mulig det :gjeiper: Vet du hva den heter?
Gjest :) Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Mulig det :gjeiper: Vet du hva den heter? Queen - Bohemian Rhapsody
Makin' it big Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Fugees - Bohemian Rhapsody Men jeg tenker heller "...but I aint keen on livin' either". Robbie Williams - Feel?
Purple Diamond Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2009 Det er visst ikke noen av dem. Jeg husker det er en dame som synger, men mer vet jeg ikke=/ Skulle gjerne visst hvilken sang dette er. Tror den er litt uptempo, rocka. Noen som vet?
Marikke Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Har du prøvd å google det? Her er et søk på "I don't want to die" lyrics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå