Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hvor "trofaste" er dere damer til den frisøren dere bruker. Bruker dere alltid den samme, eventuelt hvor lenge har "forholdet" vart. .. hender det at dere er "utro".

Jeg har hørt at damer er svært trofaste mot frisøren sin og det kunne vært artig å høre om det er noe hold i påstanden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en frisør i Oslo og var trofast med henne.

Så flyttet jeg og fikk en ny. Jeg er fremdeles trofast.

Man tar sjanser dersom man er utro med frisøren sin.

Skrevet

Jeg er vel trofast mot salongen. Det er vel mest fordi jeg liker servicen der og prisen er ikke så verst. Har vel blitt klippet av alle der nå, og det er bare en jeg er missfornøyd med, så jeg vil nok ikke gå til henne igjen :gjeper: Ellers så er salongen i nærheten av pappa, så kan ofte klippe meg hvis jeg skal til han, og siden jeg er der ganske ofte er det liksom ikke noen omvei :gjeiper:

Skrevet

Jeg er ikke trofast mot frisøren, men går til samme sted.

Når jeg vil klippe meg skal det gjøres der og da, så jeg går for drop-in-metoden.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Hadde fast frisør. Var aldri "utro" mot henne, med unntak av da jeg var i syden og farga håret på frisørsalong og klippte meg i samme slengen ettersom at det kosta 20 euro for begge deler. Hun var borte en stund i mamma perm, og fikk da ei anna som ikke var flink. Men nå har hun slutta der jeg pleier å klippe meg, og vet ikke om hun har bytta salong eller hva :(

Hadde hun som frisør i 3 og et halvt år, og klipte meg ca annahver mnd. :)

Skrevet

Ja jeg er trofast. Det hender jeg farger håret hjemme, men ellers klipper jeg meg bare hos den samme frisøren. Jeg har brukt henne i ca to år nå.

Skrevet

Jeg har hatt fast frisør i tre år nå, før det var det vel mamma som bestillte time til meg :fnise:

Jeg var "utro" en gang, men det var fordi det hastet med en klipp før jobbintervju og den faste frisøren min ikke hadde ledige timer på tre uker... Og da gikk jeg til den samme salongen. Frisøren min oppdaget det etterpå ford jeg var klippet anneredes enn sånn hun gjør det :fnise:

Jeg var absolutt ikke like førnøyd med erstatteren min som jeg er med den faste frisøren min. Hun er verdens beste=D Hvis noen vil ha navnet hennes så et det bare å sende meg en melding så kan du få navnet=) hun klipper aldri kortere enn jeg vil ha det og er super på å farge :) Og salongen holder til i Bergen sentrum=)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke i det hele tatt, jeg går dit det faller meg inn. Noen ganger går jeg til den samme, men etter et par ganger blir jeg som regel skuffa.

Skrevet

Jeg var veldig trofast kunde tidligere, men så flyttet jeg, og måtte finne meg ny frisør.

Siden har jeg vært innom litt her og litt der, ettersom det passet meg å klippe meg.

Skulle gjerne hatt en frisør jeg stolte på igjen, for nå er jeg ofte missfornøyd når jeg forlater salongen. (Ikke alltid, men ofte.)

Gjest Grafica
Skrevet

Nå som jeg bor "hjemme" går jeg til en fast frisør. Hun er en gammel venninne av mamma og driver egen salong, og jeg vet at jeg blir alltid fornøyd når hun klipper meg.

Når jeg bodde i Oslo var det litt mer hipp som happ... Men nå er en god kamerat lærling, så når jeg flytter tilbake blir det nok han jeg går til... Han gjør det nemlig gjerne hjemme for en billig penge. Og han er veldig flink :)

Skrevet

Er trofast mot frisøren min. Hun er suveren :jepp:

Skrevet

Er 26 år gammel og jeg har gått til samme frisør i 20 år. Klipte meg hos henne selv da jeg bodde på andre siden av landet, så jeg kan vel sies å være trofast mot henne.

Skrevet

Det kommer an på frisøren ;) . Men, jo, hvis jeg finner en frisør jeg liker (dvs. en som kan variere sveisen og ikke må ha detaljforklaring på hvordan hun/han skal klippe) så blir jeg trofast.

Skrevet
Er 26 år gammel og jeg har gått til samme frisør i 20 år. Klipte meg hos henne selv da jeg bodde på andre siden av landet, så jeg kan vel sies å være trofast mot henne.

Du verden. Da har du faktisk "porselensbryllup" med frisøren din i år. Gratulerer.

Skrevet

Så da ser det ut til at omtrent 7 av 10 damer er trofaste/stort sett trofaste og skifter dere så er det gjerne på grunn av flytting eller at frisøren bytter jobb/er i permisjon. De siste 30% tar det litt hipp som happ men gjerne på samme salongen.

Myte delvis bekreftet som de sier på mythbusters :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...