Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Er det andre som har hår rundt og ved navlen? Skikkelig flaut og plagsomt. Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Noen som har tips eller erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Helt vanlig, alle har dette. Hos de fleste er det lyse dun, slik at de ikke synes. Har man kraftigere hårvekst er hårene litt striere, og det kan være penest å fjerne dem. Hårfjerning kan gjøres som ved annen hårfjerning - barbering, hårfjerningskrem/skum, voksing, epilering. Selv drar jeg epileringsmaskinen over samtidig som jeg tar bikinilinja. Gjør utrolig vondt første gangen, men gir langvarig resultat.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde en skolevenninne med skikkelig stripe fra navlen ned til skrittet, akkurat som en gutt. Vi skjønte ikke hvorfor hun ikke fjernet den... Selv har jeg hår rundt brystvortene, jeg napper dem jevnlig.
Pingting Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg hadde en skolevenninne med skikkelig stripe fra navlen ned til skrittet, akkurat som en gutt. Vi skjønte ikke hvorfor hun ikke fjernet den... Selv har jeg hår rundt brystvortene, jeg napper dem jevnlig. Hun brydde seg vel ikke da, og gadd ikke fjerne den for å passe inn i andres skjønnhetsidealer? TS: fjern hårene om du vil. Men vær litt forsiktig med barbering på magen, jeg vet det er mange som lett får røde nupper der. Er det mange hår da? Om det ikke er så mange høres napping ut som det enkleste.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Fins sikkert de som har mer enn meg men det er nok til at det er plagsomt. Pleier å barbere de bort, men de kommer jo tilabke igjen. Takk til tips epilering og voksing. Er epilering dyrt og hvordan fungerer det? takker for gode svar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Fins sikkert de som har mer enn meg men det er nok til at det er plagsomt. Pleier å barbere de bort, men de kommer jo tilabke igjen. Takk til tips epilering og voksing. Er epilering dyrt og hvordan fungerer det? takker for gode svar Du kjøper en epileringsmaskin. Mange har f.eks Braun Silkepil. Ca 300-600 kroner, så trur jeg du får en god maskin. Men må advare mot at det gjør veldig vondt, er nesten værre en voksing, siden den napper ett og ett hår. Magen er et veldig sensibelt område. Første gang jeg prøvde epilering holdt jeg det ikke ut overhodet, og det tok år før jeg prøvde igjen. Men nå har det blitt rutine - synes det er beste hårfjerningsmetoden. Mange blir også plaget med inngrodde hår. Hyppig peeling motvirker dette.
Pialill Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 jeg har dun der ja, og noen hår er mørkere og lengre... jeg tar de med pinsetten, heldigvis er det ikke mange, da hadde jeg garantert tatt epileringsmaskinen
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 jeg har noen mørke hår, men ikke så mange. bruker voks, kun en liten remse på et par cm som jeg klipper til. går fint det.hårene som vokser ut er myke, det tar lang tid, og det blir ikke noe særlig mer hår.
Pingting Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Mange blir også plaget med inngrodde hår. Hyppig peeling motvirker dette. Skal ikke skrubbehansker og slikt også hjelpe mot dette? :klø:
Gjest frk.fin Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 jeg bleker hårene på magen hurtig og smertefritt. Varer jo lenge, og slipper den irriterende stubbveksten og hyppigere barberinger gang på gang. Ingen inngrodde hår, ingen stubber Anbefales... Gjør også dette på armene, siden det er litt no-no å barbere disse.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Skal ikke skrubbehansker og slikt også hjelpe mot dette? :klø: Samme gjest igjen... glemmer å skrive navn... Jeg bruker skrubbehansker=) Fungerer utmerket. Da jeg snakker om peeling tenker jeg både skrubbhansker, hampvotter og skrubbekremer. Mulig jeg bruker verbet feil... Trur at skrubbhansker er det mest effektive. Er i alle fall det billigste.
Gjest Christabelle Skrevet 3. mai 2009 #12 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har 6-7 mørke hårstrå fra navlen og ned til trusekanten. De er like lange og tynne som resten av dunene, men de er dessverre mørke. Jeg vokser de vekk, samtidig som jeg vokser resten av kroppen Det synes også ekstra godt siden jeg er veldig blek.
Purple Diamond Skrevet 5. mai 2009 #15 Skrevet 5. mai 2009 Er det ikke forferdelig vondt å vokse selv? Elller...?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #16 Skrevet 5. mai 2009 Bare meg som startet tråden her Tuuusen takk for kjempe mange gode svar Jeg har selv brukt veet voks, og syns ikke det var vondt. Syns det er vondere å vokse leggene enn magen, så det funker bra Men du så lei jeg er av hårene, de kommer alltid tilabke igjen. Men etter fødsel nr 2 så virker det ikke som om det er så masse av de. Kanskje jeg skal få 3unger til så forsvinner de helt? Nå står epilator øverst på handleliste, takk for tips
Gjest Christabelle Skrevet 5. mai 2009 #17 Skrevet 5. mai 2009 Er det ikke forferdelig vondt å vokse selv? Elller...? Ikke hvis du gjør det riktig Dessuten venner du deg fort til det.
amyrlinn Skrevet 5. mai 2009 #19 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har 6-7 mørke hårstrå fra navlen og ned til trusekanten. De er like lange og tynne som resten av dunene, men de er dessverre mørke. Jeg vokser de vekk, samtidig som jeg vokser resten av kroppen Det synes også ekstra godt siden jeg er veldig blek. jeg sliter også med dette, men har en god del mer enn bare 6-7 hehe. vokser de også. da holder de seg vekke en stund heldigvis. jeg bruker veet sine strips og synes de funker veldig bra. litt vondt, men men. en må lide for skjønnheten
lenema Skrevet 7. mai 2009 #20 Skrevet 7. mai 2009 Veninnen min hadde det, og var så plaget at hun tok laser. Funker fint det ! litt dyrt da men ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå