Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har klart å miste nøkklene til jobben min. Og lurte på om dere kunne gi meg noen tips til hvordan jeg skal si det. Vil ikke gå innom ettersom hun er bare 2 år eldre enn meg, og liker å rulle på øynene hvis man gjør en feil. Føler meg allerede dum.
The Kitten Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har klart å miste nøkklene til jobben min. Og lurte på om dere kunne gi meg noen tips til hvordan jeg skal si det. Vil ikke gå innom ettersom hun er bare 2 år eldre enn meg, og liker å rulle på øynene hvis man gjør en feil. Føler meg allerede dum. Du må nesten bare si det. "Beklager, men jeg har mistet nøklene til jobben." Hvis hun ruller med øynene, så sier det mer om henne enn om deg.
hufsa! Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Heia,si det som det er.Jeg gjorde au det for en stund tilbake og sa det somn det var og sa jeg sjønnte om låsene måtte byttes og jeg skulle selfølgeli bet det, men slapp heldigvis det for var kun en enkel nøkkel og ikke noe merke på som kunne tilsi hvor den hørte hjemme henne.Alle kan gjøre feil og jobbnøkkler er jo noe enn passer extra godt på men alle kan være uheldig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå