Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp en lite hyggelig telefon.. Det har vært innbrudd hos svigermor og kart og bøker til et par millioner er stjålet. På under 2 timer!!

Når skal folk lære seg forskjell på ditt og mitt? :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert de narkomane på plata som begynte å kjede seg når de ikke kunne diskutere strek mer, og fant ut de skulle pløye gjennom noen klassikere utpå ettermiddagen.

Skrevet

Heh.. Tyvene har faktisk hatt nøkler da :o

Gjest Poirot
Skrevet

Kart og bøker??

Vanlige folk vet jo ikke uten vidre hva som er verdifullt av skikt, da...

Og med nøkler.... :o

Skrevet

Hmmmm......

Har hun passet godt på vesken sin?

Skrevet

Og er det innbrudd hvis de har nøkler....??

Skrevet

Hun har ikke mistet nøkler, det har heller ikke jeg eller kjæresten min.

Synes det er skremmende jeg. Det må enten være noen vi kjenner eller noen som har holdt oppsikt med huset, i og med at de gjorde det akkurat når hun var ute.

Gjest Poirot
Skrevet
Og er det innbrudd hvis de har nøkler....??

JA.

Såfremt persoen ikke har lovlig adgang til nøklene og huset , samt tingene som er tatt.

Det er innbrudd hvis man tar seg inn i et hjem ulovlig. Stjeler man i tillegg, kalles det innbruddstyveri.

Hilsen Jurist-Donpedro.

Skrevet

Snakket nettopp med dem. De venter på politiet, men låsesmeden er der allerede. Så ekkelt da! Tenk at noen har hatt nøkler til huset hennes.. :o

Skrevet

Huff ja sånt er ekkelt å vite, men er ikke sikkert de har hatt nøkler da. Er de drevne som sikkert disse er siden det høres ut som ett bestillingstyveri så kan de dirke opp låser.

Skrevet

Hadde uansett snarest bytta lås og satt inn et par ekstra låser....

Men det er som dem sier;

låser er for ærlige folk, vil dem inn kommer dem inn uansett...

Skrevet

Men det er som dem sier;  

låser er for ærlige folk, vil dem inn kommer dem inn uansett...

Enig i det, men det er jo litt eklere å vite at noen har låst seg inn hos seg, er liksom litt bedre hvis de knuste ei rute eller brøt opp døra.....

Håper det går bra til slutt da. Men så ergelig.... :-?

Gjest celine
Skrevet

Fins dessverre også de som tyvlåner nøklene, tar kopi av disse og henger nøklene tilbake på plass igjen. Slik kan de komme og gå som de vil, planlegge og tilrettelegge slik at selve tyveriet tar minimalt med tid og med maksimalt utbytte. Æsj, så guffent ...

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg vet hvordan svigermoren din føler seg nå Starie. Vi hadde selv innbrudd her for en stund siden og jeg følte meg så innvadert og trakassert. Nå tok de jo ikke så mye fra oss, ikke store verdier sammenlignet med hva din svigermor har mistet, men den følelsen av noen som har vært inne i ens eget hus uten lov, og gått igjennom tingene ens, den er motbydelig, og det ønsker jeg ingen måtte oppleve.

Vi fikk oss alarm etter dette. Jeg er mye hjemme alene om kveldene og nettene og jeg ville ikke følt meg trygg uten den. Hvis din svigermor ikke har det, så sjekk hva de forskjellige selskapene kan tilby, tror nok hun vil føle seg bedre med det.

Skrevet

Jeg reiste opp dit i går og så på det som var blitt gjort. Helt jævlig var det.

Polititet var der da jeg kom og sprang rundt for å lete etter fingeravtrykk.

Hun har alarm..

Skrevet

Var hun hjemme når det skjedde da?

Håper det går bra med henne :)

Skrevet

Hun var ute av huset i en og en halv time mens det skjedde. Hun har det bra, men hun er jo lei seg og redd. De har tapt mange ting som betyr mye for dem.

Skrevet

Takk og lov for at de ikke var hjemme ihvertfall.

Kan tenke meg hun føler seg redd og usikker ja, ikke kjekt når sånt skjer.

Gjest Zirine
Skrevet
Sikkert de narkomane på plata som begynte å kjede seg når de ikke kunne diskutere strek mer, og fant ut de skulle pløye gjennom noen klassikere utpå ettermiddagen.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...